Hehe.
Hm tja, wat zal ik zeggen. Ik sta er om bekend dat ik ook wel een beetje kan flirten, hoewel het nooit zo serieus is van mijn kant, ook niet met het doel dat veel mensen wel met flirten hebben.
Ik ben me er van bewust dat je moet uitkijken met gevoelens van anderen. Je kan anderen verkeerde verwachtingen geven, of een gevoel voor jou omdat het wederzijds lijkt maar het niet is.
Opvallend is wel dat in mijn geval het juist andersom werkt. Het beinvloed niet het gevoel dat anderen voor mij hebben maar wel het denkbeeld dat anderen over mijn gevoel hebben. Een jaar geleden zei een vriendin van me: Jij bent toch in het begin dat je (...) leerde kennen verliefd op haar geweest? Dat was absoluut niet het geval en dat gaf ik aan maar ze geloofde me niet gelijk. En een klasgenoot van me dacht aan het begin van dit schooljaar dat ik verliefd was op een meisje uit mijn klas. Ik vind het een hele aardige meid maar voel er niets speciaals voor. Tot drie maal toe moest ik haar verloochenen voor hij het geloofde.
Tja, wel lastig als mensen andere conclusies uit mijn gedrag trekken dan wat de feiten zijn. Daar moet ik wel een beetje mee oppassen. Aan de andere kant zit ik ook gewoon op een bepaalde manier in elkaar. Als mensen me wat beter leren kennen gaan ze dat ook wel begrijpen.
Hoe het precies komt weet ik niet. Ik ben wel vrij losjes in de omgang, knuffel graag ff iemand zoals sommigen hier dat kunnen bevestigen. Zal er wel wat mee te maken hebben maar als dat criteria zijn om verliefd te zijn heb ik wel heel veel geliefden op deze wereld rondlopen.