Flirten

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 15 apr 2005 21:49

annvisser schreef:
Napoleon schreef:ja, of de cassiere in de supermarkt een rood hoofd bezorgen :D

Dat is idd humor.. vooral als diegene die de cassiere een rood hoofd probeert te bezorgen weg is, wat wordt hij dan "uitgelachen.." (toelachen zonder medeweten mag je het ook noemen) Ik werk zelf in een bakkerswinkel, waar zulke taferelen ook wel eens voorkomen, het prachtigst is het dan als de flirter zelf met een rood hoofd de winkel uitgaat.. wat een plezier kun je dan hebben!! :mrgreen: :oops: :mrgreen:

dat is dan weer de andere kant :D:D idd ook prachtig, dan moet je ervoor zorgen dat dat niet gebeurt he :D en bij cassiere is de kans kleiner dan bij een bakker..

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 15 apr 2005 23:22

Ik word zelf vaaak wel mega onzeker van flirten.
Zeker als ik nuchter ben !

ik bedoel...je gaat zo dubben...meent hij het nu of word ik in de zeik genomen........

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 16 apr 2005 09:13

essieee schreef:Ik word zelf vaaak wel mega onzeker van flirten.
Zeker als ik nuchter ben !

ik bedoel...je gaat zo dubben...meent hij het nu of word ik in de zeik genomen........

Je moet dan JUIST zorgen dat je dat gevoel niet krijgt, het in ieder geval nooit laten merken! Zorg dat je een opmerking terug plaatst waardoor diegene tegenover je met z'n mond vol tanden staat.. Echt, het is het proberen waard :mrgreen: En of hij/zij je dan in de "zeik" neemt of niet.. jij hebt je lol gehad!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 16 apr 2005 09:42

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een verkoopster wel wat in mij zag. Ik vond haar zelf ook geen verkeerde dame. Ze zag er best goed uit, en haar karakter kwam ook best als mooi en aantrekkelijk op mij over. Het was een winkel waar ik af en toe wel eens kwam.

Op een gegeven moment stond ik wat met een verkoper te praten. Die verkoopster stond toen nogal naar mij te kijken, en die verkoper met wie ik sprak zag dat. Hij zei tegen haar: "Mooie klant, hè!" Toen durfde zij dat niet te ontkennen, en zei: "Ja, zeker!" Tsjongejonge zeg, dan voel je je ook wel staan als klant hoor! Als aan de grond genageld. :oops: Dan weet ik echt niet wat ik terug moet zeggen. Moet ik dan gaan zeggen "ik vind jou eigenlijk ook wel mooi"? Dat staat ook zo stuntelig.
Nou ja goed, er is toen verder niks gebeurd.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 apr 2005 10:23

Hehe.

Hm tja, wat zal ik zeggen. Ik sta er om bekend dat ik ook wel een beetje kan flirten, hoewel het nooit zo serieus is van mijn kant, ook niet met het doel dat veel mensen wel met flirten hebben.

Ik ben me er van bewust dat je moet uitkijken met gevoelens van anderen. Je kan anderen verkeerde verwachtingen geven, of een gevoel voor jou omdat het wederzijds lijkt maar het niet is.

Opvallend is wel dat in mijn geval het juist andersom werkt. Het beinvloed niet het gevoel dat anderen voor mij hebben maar wel het denkbeeld dat anderen over mijn gevoel hebben. Een jaar geleden zei een vriendin van me: Jij bent toch in het begin dat je (...) leerde kennen verliefd op haar geweest? Dat was absoluut niet het geval en dat gaf ik aan maar ze geloofde me niet gelijk. En een klasgenoot van me dacht aan het begin van dit schooljaar dat ik verliefd was op een meisje uit mijn klas. Ik vind het een hele aardige meid maar voel er niets speciaals voor. Tot drie maal toe moest ik haar verloochenen voor hij het geloofde. :)

Tja, wel lastig als mensen andere conclusies uit mijn gedrag trekken dan wat de feiten zijn. Daar moet ik wel een beetje mee oppassen. Aan de andere kant zit ik ook gewoon op een bepaalde manier in elkaar. Als mensen me wat beter leren kennen gaan ze dat ook wel begrijpen.

Hoe het precies komt weet ik niet. Ik ben wel vrij losjes in de omgang, knuffel graag ff iemand zoals sommigen hier dat kunnen bevestigen. Zal er wel wat mee te maken hebben maar als dat criteria zijn om verliefd te zijn heb ik wel heel veel geliefden op deze wereld rondlopen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 16 apr 2005 10:42

Hier kan ik niets anders op zeggen dan: :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 apr 2005 12:00

Marnix schreef:Zal er wel wat mee te maken hebben maar als dat criteria zijn om verliefd te zijn heb ik wel heel veel geliefden op deze wereld rondlopen.

Je wilde dat laatste toch niet opeens ook gaan verloochenen hier? :o

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 apr 2005 12:27

Neen!

Ik hou van mijn zusters als zusters en als mijn broeders als broeders. Het zijn geliefden in Jezus Christus en daarom hou ik van ze. Groet elkaar met de heilige kus. Dat is heel wat anders dan flirten natuurlijk. :mrgreen:
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 16 apr 2005 12:39

flirten is wel leuk hoor, heb wel gemerkt toen ik de afgelopen weken op vakantie was :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 apr 2005 12:42

Ach ja, tis leuk, zolang je het maar niet te serieus neemt. :)

@Marnix: introduceer jij hier nu een soort reli-flirt ofzo? :roll: :mrgreen:

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 16 apr 2005 12:53

Aragorn schreef:Ach ja, tis leuk, zolang je het maar niet te serieus neemt. :)

inderdaad 8)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 apr 2005 13:34

Aragorn schreef:Ach ja, tis leuk, zolang je het maar niet te serieus neemt. :)

@Marnix: introduceer jij hier nu een soort reli-flirt ofzo? :roll: :mrgreen:

Ja :D Ik zou het geen flirten noemen... maar het is wel een vorm van liefde :)

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 18 apr 2005 16:01

Het gaat hier een beeeeeetje off-topic mensen. Dit is geen slow-chat, dus laten we het onderwerp aanhouden. Bedankt!
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 18 apr 2005 22:27

Je hebt gelijk schat ;)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 18 apr 2005 22:28

Je hebt gelijk schat ;) 8>)

Terug naar “Archief”