Meestal stoppen ze al met 3 behandelingen omdat het zo slecht is voor de vrouw, meer behandelingen worden ook niet vergoed.4 of 5 IVF-behandelingen hebben en nog niet zwanger worden...
Moderator: Moderafo's
Meestal stoppen ze al met 3 behandelingen omdat het zo slecht is voor de vrouw, meer behandelingen worden ook niet vergoed.4 of 5 IVF-behandelingen hebben en nog niet zwanger worden...
butterfly schreef:Wat is er mis met IVF? Ik vind het trouwens belachelijk om zo stellig te zeggen dat het verboden is... Joepie jij hebt makkelijk praat... jij hebt al kinderen
Maar het maakt niet uit of je nu geen of vier kinderen hebt. De moeite die je hebt met het feit dat je geen kinderen meer kan krijgen of helemaal geen kinderen, blijft hetzelfde.
butterfly schreef:Maar het maakt niet uit of je nu geen of vier kinderen hebt. De moeite die je hebt met het feit dat je geen kinderen meer kan krijgen of helemaal geen kinderen, blijft hetzelfde.
En toch is het anders als je helemaal geen kinderen kan krijgen. En ja ik heb ervaring met zulke mensen omdat ik die dagelijks spreek!!Sorry ik kan boos worden op jouw kortzichtigheid.
butterfly schreef:Maar het maakt niet uit of je nu geen of vier kinderen hebt. De moeite die je hebt met het feit dat je geen kinderen meer kan krijgen of helemaal geen kinderen, blijft hetzelfde.
En toch is het anders als je helemaal geen kinderen kan krijgen. En ja ik heb ervaring met deze mensen, omdat ik die dagelijks spreek!!Sorry ik kan boos worden op jouw kortzichtigheid.
Alsof ik niet weet wat het is om geen kinderen te kunnen krijgen. Of het nu is dat je ze nooit krijgt of dat je na het vierde kind te horen krijgt dat je ze niet meer krijgt. En ja, dan hebben wij er gelukkig toch nog vier gekregen. En daar zijn we oprecht dankbaar voor. Maar ik weet hoe het voelt om ze niet meer te krijgen.
butterfly schreef:Alsof ik niet weet wat het is om geen kinderen te kunnen krijgen. Of het nu is dat je ze nooit krijgt of dat je na het vierde kind te horen krijgt dat je ze niet meer krijgt. En ja, dan hebben wij er gelukkig toch nog vier gekregen. En daar zijn we oprecht dankbaar voor. Maar ik weet hoe het voelt om ze niet meer te krijgen.
Nee je weet niet hoe het voelt om geen kinderen te kunnen krijgen!
joepie schreef:butterfly schreef:Alsof ik niet weet wat het is om geen kinderen te kunnen krijgen. Of het nu is dat je ze nooit krijgt of dat je na het vierde kind te horen krijgt dat je ze niet meer krijgt. En ja, dan hebben wij er gelukkig toch nog vier gekregen. En daar zijn we oprecht dankbaar voor. Maar ik weet hoe het voelt om ze niet meer te krijgen.
Nee je weet niet hoe het voelt om geen kinderen te kunnen krijgen!
Ohw, wat zeuren die mensen dan die ze niet kunnen krijgen, want die weten niet hoe het voelt om ze wel te krijgen.![]()
Ik verzeker dat ik weet hoe het voelt om ze niet te krijgen.
joepie schreef:Ik ben tegen IVF. Als ik alleen al bedenk aan al dat geëxperimenteer voor dat er dus ooit maar een mogelijkheid werd gevonden om het te kunnen.
Dus dat gerommel met Gods schepping.
Daarbij staat er in Psalm 139: 15 Mijn gebeente was voor U niet verholen,
toen ik in het verborgene gemaakt werd,
gewrocht in de diepten van het aardrijk;
En dat is dan al niet meer aan de orde. Het gebeurd op een glazenplaatje onder de microscoop.
De andere mogelijkheid vind ik ook geen optie.
Het moeilijke tegenwordig is, dat de mens denkt god te kunnen wezen. En dus zelf gaat proberen leven te scheppen. Of dat nu met 1 eitje of meerdere gebeurd, of via klonen. We zijn als mensen niet meer tevreden met Gods weg.
Aragorn schreef:Hehe, lekker boeiend overigens wie nu wel en niet weet hoe het voelt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten