Dus ik zal eens kijken wanneer het een geschikte tijd is om er mee te beginnen. Want je schijnt er af en toe wel slap van te worden of licht in je hoofd, dus let er op met werken/ studie.
Als mensen het dieet willen hebben, dan zet ik het wel neer.
Moderator: Moderafo's
bloempie20 schreef:Ik heb een dieet gekregen van een collega van me. Het is een 13 dagen dieet, zonder koolhydraten. Het schijnt niet echt zwaar te zijn, maar toen ik de lijst zag, dacht ikDat je hiervan in leven blijft! Maar door de verschillende soorten stoffen wordt je stofwisseling veranderd, zodat je na twee dagen al geen hongergevoel meer hebt. En na het dieet kun je eten wat je wilt. Je komt ongeveer 3 jaar lang niet meer aan, wat je ook eet. En daarna moet je weer ff 13 dagen dit dieet volgen. O ja, je valt in die 13 dagen 7 a 8 kilo af.
Dus ik zal eens kijken wanneer het een geschikte tijd is om er mee te beginnen. Want je schijnt er af en toe wel slap van te worden of licht in je hoofd, dus let er op met werken/ studie.
Als mensen het dieet willen hebben, dan zet ik het wel neer.
Cybercurse schreef:
Al dat gezever over het jojo-effect dat zal allemaal wel. Persoonlijk ben ik juist voor snel afvallen. Wanneer je weer strak bent zorg je maar dat je voldoende sport en niet extreem gaat eten, dan kom je echt niet zomaar weer aan.
Gheheh en hoe val je dan volgens jou snel af..?
Alle tussendoortjes en andere zooi heb k al ff geschrapt (k houd me nu ongeveer aan t 10 dagendieet...) heheh ik ben zelfs gaan fitnessen (al heb k t pas een keer gedaan, maar volgende week fanatiek verder.. )
Nu alleen nog DE manier zoeken om ook snel af te vallen ...
bloempie20 schreef:Nee, dat is bij dit dieet dus niet zo. Je metabolisme (stofwisseling) verandert, waardoor al het extra vet enzo wat je binnenkrijgt, wordt afgevoerd. Het wordt niet meer opgeslagen, dus kom je ook niet aan.
En het werkt echt! Ik ken meerdere mensen bij wie het werkt.
bloempie20 schreef:Je weet niet eens zeker of je over hetzelfde dieet praat...![]()
En het is wel heel belangrijk dat je het dieet goed volgt.
Ik zie zelf van dichtbij bij meerdere mensen dat het wel werkt.
paprikameisje2 schreef:bloempie20 schreef:Je weet niet eens zeker of je over hetzelfde dieet praat...![]()
En het is wel heel belangrijk dat je het dieet goed volgt.
Ik zie zelf van dichtbij bij meerdere mensen dat het wel werkt.
ik weet et ook niet helemaal prefcies, maar dat vertelde mij. Nu werkt h et volgens mij ook allemaal nog per mens verschillend. Denk ik, iedereen heeft weer een andere spijsvertering.
Ik ben er nog steeds van overtuigd, dat wanneer mensen willen afvallen, eerst hun eigen eten aan moeten passen. Geen tussendoortjes, geen chips, bruin brood, geen frisdrank maar water... etc etc. Als dat allemaal geen vruchten afwerpt zou ik naar een dieetiste gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten