Moderator: Moderafo's
hananja schreef:Ik denk dat ik het de volgende keer nog wel zou proberen te stoppen. Jij kan je vriendin niet tegenhouden pinda's te eten, want ze kan er heel makkelijk aan komen.. ik denk ook niet dat ik haar dan tegen zou houden. Maar op het moment dat ik die vriendin die (in)slaappil weigerde was ik dus de enige die die dingen in de wijde omtrek had, dus kon ze niet op een andere manier dan door mij die pil krijgen... Dus had het een zeker nut dat ik die pil weigerde... De volgende keer dat ik evt op iemands medicijnen zal 'passen' wil ik wel graag de bijsluiter lezen van tevoren en wat meer achtergrond info hebben over de medicijnen....
Ook zal ik nu wat beter nadenken over de gevolgen als ik nog een keer gevraagt zou worden iemands medicijnen te beheren....
Raido schreef:Dan kun je twee dingen doen, of zeggen 'nou doe maar, pleeg maar zelfmoord, ik zal je toch niet missen' (confrontatie) of haar gedwongen op laten nemen.
en BID
Ik bedoelde het niet zoAikonGirl schreef:Annemieke86 schreef:Ik heb een week geleden een vrouw ontmoet die is psychisch zwak. Toch is het een lieve vrouw.
Dat woordje "toch" klinkt wel erg raar.
Alsof het eigelijk niet kan dat je lief en psychisch zwak tegelijk zou zijn.
Raido schreef:Dan kun je twee dingen doen, of zeggen 'nou doe maar, pleeg maar zelfmoord, ik zal je toch niet missen' (confrontatie) of haar gedwongen op laten nemen.
Raido schreef:en BID
Elsie schreef:of zeg dat je hem/haar dan zult missen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten