jas schreef:Acire schreef:johannes1 schreef:nu kan je daarover gaan discusseren, maar de reformatorische standpunt is een man een broek en de vrouw een rok. onderscheid in kleding, man kort haar, vrouw lang haar, onderscheid in haar. enz enz.
Pffff... er zijn genoeg refovrouwen die een broek hebben en die kort haar dragen.
De vraag is wel of je dan nog van een refovrouw kunt spreken. Even los van of het wel of niet mag.
Haha, we zitten hier op
REFOweb!
En aan de keuzes te zien in de poll, zijn er maar weinig mensen die kiezen voor het feit dat je geen broek aan mag als vrouw. Dus dan is hier bijna niemand 'refo' meer...
Onzin om die broek te verbieden. Heb ik al vaker gezegd, zo dacht ik er een jaar geleden niet over, maar ik heb toch al wat meer levenservaring opgedaan
M'n ouders zijn het er ook wel mee eens dat je als vrouw best een broek aan mag doen (ze vinden het tenminste geen groot probleem), alleen ligt het ons zo niet omdat ik geen zussen heb ofzo...
Ach, ooit zullen de mensen die een broek voor vrouwen verbieden nog wel eens inzien dat die keuze totaal niet belangrijk is, en eigenlijk nergens op te gronden is. Traditie verdwijnt ooit nog wel...