Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Jij bent ook niet dik.Misschien heb je wel een buikje (zo goed heb ik je nu ook weer niet bekeken), maar dat is iets anders dan dik zijn. Het kan zelfs sexy zijn.
Aragorn schreef:Hehe, ik geloof dat ik op dit gebied de komende 20 jaar geen problemen hoef te verwachten..![]()
Heeft iemand nog tips om juist wel aan te komen?
Aragorn schreef:Ah, ik eet opzich genoeg pasta enzo, maar ik begin meestal pas rond een uur of 12 smiddags met eten (ik ga niet speciaal opstaan om te eten). Misschien is dat het probleem dan..![]()
Die mayonaise is ook een goede tip!
Aragorn schreef:Ja, normaal gesproken wel, alleen beschik ik hier helaas niet over een frituurpan..![]()
Overigens, over afslanken gesproken: de goudvis van m'n broertje is onlangs overleden aan de gevolgen van anorexia. Kijk er wel mee uit dus!
Johanne schreef:liefie schreef:het is slecht van die 10 dagen dieeten en pillen enz
ik ben ook niet de dunste maar leer jezelf accepteren en neem wat minder snoep enz en tussen doortjes doe het dan gezond maar een 10dagen dieet is leuk en het zal best helpen maar 99% komt daarna alleen maar meer bij die worden 15 kilo zwaarder of zo dat schiet niet iop ga sporten en pak vaker de fiets en sommige zullen nooit slank worden ik zal ook nooit maatje 36 aan kunnen maar accepteer je hoe je ben
Ja das lekker makkelijk gezegd, accepteer je hoe je bent... leuk heh als je in alle normale kledingwinkels niets kan vinden omdat bijna alles te klein is, leuk heh als je je voor jezelf schaamt en je je het liefst de hele dag binnen opsluit zodat mensen niet zien hoe je eruit ziet...
En ja nu het lekker weer is ga ik mn moutainbike weer pakken en daar iets mee doen enzo...
En ik weet hoe groot de kans is op het jojo-effect daar heb k ervaring zat mee... Maar ik wil er NU veel af en niet uitgesmeerd over jaren, alhoewel dat beter is.... Als ik niet binnen nu en een paar weken resultaat zie kan ik het helemaal niet meer... En ik weet dat ik nooit slank zal worden, daar is ook mijn bouw etc. niet naar en maat 36 zal k nooit van mn leven krijgen... zolang t maar een normale maat is en een redelijk figuur wordt ben ik allang blij...
Makkelijk praten als je zelf niet te dik bent en met overgewicht kampt...
Was ik maar gelukkig met mn gewicht, dan maakte het me inderdaad niet uit, maar helaas, daar ben ik niet.
En voor mn zelfvertrouwen is het niet verkeerd daar iets aan te doen, misschien word dat dan nog iets beter
Ik hoef echt niet super slank te worden (Dat is ook onhaalbaar met mijn postuur) maar als ik lekker in mn vel zit, dan vind ik het al prima...
liefie schreef:
maar ik ben ook echt niet slank ben ook mollig maar ik zie wat de gevolgen van lijnen zijn iemand krijgt anorexia en die maakt alles kapot heel der leven en dan ga je wel nadenken
mijn vriend die is blij hoe ik ben terwijl hij een mooi figuur heeft en alles kan eten wat hij wil en ik niet want dan kom ik aan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten