Afslankpillen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 apr 2005 08:56

Van bier word je juist dik dacht ik zo. Het is wel gezond, want het zit vol vitamines. Daarom noemen ze het ook wel 'vloeibaar brood'.

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 07 apr 2005 11:20

.
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 07 apr 2005 11:41

Lalage schreef:Van bier word je juist dik dacht ik zo. Het is wel gezond, want het zit vol vitamines. Daarom noemen ze het ook wel 'vloeibaar brood'.

van bier krijg je zon irri hangbuik!! :oops:

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 07 apr 2005 11:58

Johanne schreef:.

Dat is duidelijk :lol:
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 07 apr 2005 12:06

Leilah schreef:
Johanne schreef:.

Dat is duidelijk :lol:

Heheh dat ging ff fout ja :mrgreen:
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

M@rije
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor M@rije » 07 apr 2005 13:51

Afvallen begint van binnen...
Engaged @ 07-01-2005

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 07 apr 2005 15:45

Aragorn schreef:Jij bent ook niet dik. :wink: Misschien heb je wel een buikje (zo goed heb ik je nu ook weer niet bekeken), maar dat is iets anders dan dik zijn. Het kan zelfs sexy zijn. :)

Dat vindt mijn man ook, ik heb ook altijd al een klein buikje gehad. Een platte buik voor een vrouw vinden de meeste mannen maar niks, net als geen heupen of een mager kontje voor een vrouw.
Maar ja, die vrouwen kunnen er ook niks aan doen, das nou eenmaal je bouw.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 07 apr 2005 15:48

Aragorn schreef:Hehe, ik geloof dat ik op dit gebied de komende 20 jaar geen problemen hoef te verwachten.. :P

Heeft iemand nog tips om juist wel aan te komen?

Veel spagettie, macaronie en bahmie, daar wordt je dik van, en stevig ontbijten, brood met gebakken ei met spek, of inderdaad panneloeken, net als wielrenners en schaatsers.
Zo vroeg mogelijk, dan is je maag vast opgang en heb je de hele dag trek.
En overal mayonaise bij.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 apr 2005 16:37

Ah, ik eet opzich genoeg pasta enzo, maar ik begin meestal pas rond een uur of 12 smiddags met eten (ik ga niet speciaal opstaan om te eten). Misschien is dat het probleem dan.. :)

Die mayonaise is ook een goede tip! 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 apr 2005 18:30

Aragorn schreef:Ah, ik eet opzich genoeg pasta enzo, maar ik begin meestal pas rond een uur of 12 smiddags met eten (ik ga niet speciaal opstaan om te eten). Misschien is dat het probleem dan.. :)

Die mayonaise is ook een goede tip! 8)

hmz, Borkdude heeft juist zijn ritme vier uur vroeger gemaakt in de periode dat hij ging afvallen. Juist mensen die laat opstaan en laat naar bed gaan eten 's avonds vette dingen toch?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 apr 2005 19:12

Ja, normaal gesproken wel, alleen beschik ik hier helaas niet over een frituurpan.. :)

Overigens, over afslanken gesproken: de goudvis van m'n broertje is onlangs overleden aan de gevolgen van anorexia. Kijk er wel mee uit dus!

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 07 apr 2005 19:33

Aragorn schreef:Ja, normaal gesproken wel, alleen beschik ik hier helaas niet over een frituurpan.. :)

Overigens, over afslanken gesproken: de goudvis van m'n broertje is onlangs overleden aan de gevolgen van anorexia. Kijk er wel mee uit dus!

ja, dat kan wel zo zijn maar onze hond omdat ie te dik werd.. dus toch maar de gulden middenweg vinden.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 apr 2005 19:45

Johanne schreef:
liefie schreef:het is slecht van die 10 dagen dieeten en pillen enz
ik ben ook niet de dunste maar leer jezelf accepteren en neem wat minder snoep enz en tussen doortjes doe het dan gezond maar een 10dagen dieet is leuk en het zal best helpen maar 99% komt daarna alleen maar meer bij die worden 15 kilo zwaarder of zo dat schiet niet iop ga sporten en pak vaker de fiets en sommige zullen nooit slank worden ik zal ook nooit maatje 36 aan kunnen maar accepteer je hoe je ben

Ja das lekker makkelijk gezegd, accepteer je hoe je bent... leuk heh als je in alle normale kledingwinkels niets kan vinden omdat bijna alles te klein is, leuk heh als je je voor jezelf schaamt en je je het liefst de hele dag binnen opsluit zodat mensen niet zien hoe je eruit ziet...
En ja nu het lekker weer is ga ik mn moutainbike weer pakken en daar iets mee doen enzo...
En ik weet hoe groot de kans is op het jojo-effect daar heb k ervaring zat mee... Maar ik wil er NU veel af en niet uitgesmeerd over jaren, alhoewel dat beter is.... Als ik niet binnen nu en een paar weken resultaat zie kan ik het helemaal niet meer... En ik weet dat ik nooit slank zal worden, daar is ook mijn bouw etc. niet naar en maat 36 zal k nooit van mn leven krijgen... zolang t maar een normale maat is en een redelijk figuur wordt ben ik allang blij...

maar ik ben ook echt niet slank ben ook mollig maar ik zie wat de gevolgen van lijnen zijn iemand krijgt anorexia en die maakt alles kapot heel der leven en dan ga je wel nadenken
kijk ik zou ook minder mollig willen zijn
maar ik schaam me er niet voor de mensen moeten me nemen hoe ik ben en ik probeer op mijn eten te letten bij ons thuis word er gezond gegeten en gekookt omdat mijn pa een hersenbloeding heeft en het blijkt ook een stofwisselings ziekte te zijn
en ik heb ook genoeg dat iets leuks in mijn maat er niet is maar ik ga dan wel ergens anders voor kleding kijken
ik denk dat het ook komt omdat er altijd slanke mensen afgebeeld worden en die zie je ook bijna alleen maar op tv en in advertensies
mijn vriend die is blij hoe ik ben terwijl hij een mooi figuur heeft en alles kan eten wat hij wil en ik niet want dan kom ik aan
gelukkig maar dat niet alle mensen hetzelfde eruit zien dan zouhet pas een zooitje worden
en de mensen die slank zijn willen weer iets anders zo kan je door blijven gaan niemand is perfect hoor

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 apr 2005 20:22

dit schreef ik eerder, en ik schrijf het nu nog maar een keer (liefie)
Verder, Johanne, Amen! :)

Makkelijk praten als je zelf niet te dik bent en met overgewicht kampt...
Was ik maar gelukkig met mn gewicht, dan maakte het me inderdaad niet uit, maar helaas, daar ben ik niet.
En voor mn zelfvertrouwen is het niet verkeerd daar iets aan te doen, misschien word dat dan nog iets beter
Ik hoef echt niet super slank te worden (Dat is ook onhaalbaar met mijn postuur) maar als ik lekker in mn vel zit, dan vind ik het al prima...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 apr 2005 20:23

liefie schreef:
maar ik ben ook echt niet slank ben ook mollig maar ik zie wat de gevolgen van lijnen zijn iemand krijgt anorexia en die maakt alles kapot heel der leven en dan ga je wel nadenken

mijn vriend die is blij hoe ik ben terwijl hij een mooi figuur heeft en alles kan eten wat hij wil en ik niet want dan kom ik aan

de gevolgen van lijnen zijn echt niet altijd anorexia......

mijn man is ook blij met hoe ik ben en vind mij er mooi uitzien.. maar ik zelf vind mezelf niet mooi.. en ik wil gewoon afvallen.. tis voor mij niet genoge dat hij mij mooi vind..,

Terug naar “Archief”