10dagendieet

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 apr 2005 11:03

vanmiddag doe ik niet van t papiertje (ik eet nu zo warm)
ik eet
-aardappelsalade (twee lepels)
-sla (zonder saus ja ;))
-kipfilet (+/-100 gram)

oftewel, ik vervang alleen de rijst door aardappelsalade zie ik ;)

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 06 apr 2005 12:33

Goooeeeeed ik heb net even gedurfd om op de weegschaal te stappen en ben nog nooit zo geschrokken....

... volgens mij ben ik in een paar maanden echt iets van 15 kg ofzo aangekomen :shock: *als t al niet meer is*

Daaaar gaan we dus definately heel veel aandoen.... t liefst voor de zomer een reeler gewicht bereiken... ik ga strakjes met t dieetlijstje zum supermarkt en minstens voor een paar maanden voor dat dieet inkopen....
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

joepie

Berichtdoor joepie » 06 apr 2005 12:40

Cisca schreef:Zo, weer een pond er af, hopelijk gaat het zo door :D

Die kaas is inderdaad net een lap leer, ik heb liever gewone volvette jonge kaas, maar, nu toch maar even doorzetten :wink:

Ik weet niet waar je woont, maar op de markt van H.I. Ambacht hebben ze allerlei soorten 20 plus kaas. Zelfs overjarige! Heerlijk en helemaal geen plak leer.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 06 apr 2005 12:46

Tja, het is passen en meten, dus, de goedkoopste uit de supermarkt :wink:

joepie

Berichtdoor joepie » 06 apr 2005 14:57

Dan zou ik de goedkoopste smeerkaas nemen. :wink:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 06 apr 2005 15:53

Dat is een goed idee, eerst het pakje maar leeg maken :D

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 06 apr 2005 18:34

Zo ben ook al 1 kilo kwijt, na 1 dag. Dat gaat wel erg snel terwijl ik ook nog wat meer eet dan mag. Ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft.

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 06 apr 2005 18:53

Johanne schreef:Goooeeeeed ik heb net even gedurfd om op de weegschaal te stappen en ben nog nooit zo geschrokken....

... volgens mij ben ik in een paar maanden echt iets van 15 kg ofzo aangekomen :shock: *als t al niet meer is*

Daaaar gaan we dus definately heel veel aandoen.... t liefst voor de zomer een reeler gewicht bereiken... ik ga strakjes met t dieetlijstje zum supermarkt en minstens voor een paar maanden voor dat dieet inkopen....

De zware mounainbiketochten onder deskundige begeleiding van reform in het schitterende hemelvaartsweekend zullen waarschijnlijk ook wel een kilootje schelen! :wink:

DeeKaa
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor DeeKaa » 06 apr 2005 19:19

Johanne schreef:Goooeeeeed ik heb net even gedurfd om op de weegschaal te stappen en ben nog nooit zo geschrokken....

Hehehe jij mag voortaan niet meer mee snacken op zaterdag & Maandag :D
Bedshaped

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 06 apr 2005 19:20

DeeKaa schreef:

Ja joh, wrijf het er nog ff flink in ;)

Ontopic speciaal voor TJ die nu al de kriebels kreeg: Johanne en alle anderen, succes. Ik heb zelf nog overwogen dit dieet te gaan volgen maar ik denk dat het niet echt goed voor mij zal zijn. Hoewel gezond eten natuurlijk nooit slecht is.
Laatst gewijzigd door Leilah op 06 apr 2005 19:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 apr 2005 19:52

laten we het maar evne bij het 10dagen dieet houden!!

Flex187
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Flex187 » 06 apr 2005 23:47

Leilah schreef:
DeeKaa schreef:

Ja joh, wrijf het er nog ff flink in ;)

Ontopic speciaal voor TJ die nu al de kriebels kreeg: Johanne en alle anderen, succes. Ik heb zelf nog overwogen dit dieet te gaan volgen maar ik denk dat het niet echt goed voor mij zal zijn. Hoewel gezond eten natuurlijk nooit slecht is.

Nee, dat denk ik ook niet, om te beginnen heb je al geen kilo's die eraf kunnen. ;)

Verder wil ik toch even melden dat dieten slecht voor je zijn en je wordt er alleen maar dikker van. Ik ben een roepende in de woestijn maar ik ben het levende voorbeeld want ik doe niet aan dieten en ik ben onwijs mooi slank enzo. :D

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 apr 2005 07:18

Dr is al drie kilo af! :D
(ja, gister was dus ook succesvol ;))

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 07 apr 2005 07:43

S-je schreef:Wat ik het probleem van die dieëten vind, is dat ze geen rekening houden met de tijd na het avondeten...
Wat kun je eten bij de koffie/thee/spa die 's avonds drinkt?
Als ze nou gewoon een receptje erbij deden van: aardappel schillen met zoetstof en beetje kaneel... mmm... of is dat ook heel ongezond :D
Of iets anders lekkers met fruit dat je een aantal uur voordat je gaat slapen kan eten...

Hebben jullie nog recepten met weinig kalorieën die je als tussendoortje kan eten? :D

(Owja, alleen dieëten helpt natuurlijk niet altijd, sporten naast je dieët is ook heel goed en gezond enzo...)

Es :lol: Het probleem is dat het juist goed is om maar 3x op een dag te eten..en nee dan mag je dus niets bij de koffie saafs :)

Ik werd misselijk van dit dieet... :|
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Collateral

Berichtdoor Collateral » 07 apr 2005 08:29

Ik heb nooit gelijnd ofzo, maar dit boek lijkt me aardig om eens te lezen. De schrijver legt je geen dieet op, maar verandert (als het goed is) je denkwijze over eten, waardoor je vanzelf beter gaat eten en afvalt. Hij heeft ook een boek over roken geschreven, en dat heeft veel mensen van het roken af gebracht.

Terug naar “Archief”