ik eet
-aardappelsalade (twee lepels)
-sla (zonder saus ja

-kipfilet (+/-100 gram)
oftewel, ik vervang alleen de rijst door aardappelsalade zie ik

Moderator: Moderafo's
Cisca schreef:Zo, weer een pond er af, hopelijk gaat het zo door![]()
Die kaas is inderdaad net een lap leer, ik heb liever gewone volvette jonge kaas, maar, nu toch maar even doorzetten
Johanne schreef:Goooeeeeed ik heb net even gedurfd om op de weegschaal te stappen en ben nog nooit zo geschrokken....
... volgens mij ben ik in een paar maanden echt iets van 15 kg ofzo aangekomen*als t al niet meer is*
Daaaar gaan we dus definately heel veel aandoen.... t liefst voor de zomer een reeler gewicht bereiken... ik ga strakjes met t dieetlijstje zum supermarkt en minstens voor een paar maanden voor dat dieet inkopen....
Hehehe jij mag voortaan niet meer mee snacken op zaterdag & MaandagJohanne schreef:Goooeeeeed ik heb net even gedurfd om op de weegschaal te stappen en ben nog nooit zo geschrokken....
... volgens mij ben ik in een paar maanden echt iets van 15 kg ofzo aangekomen*als t al niet meer is*
Daaaar gaan we dus definately heel veel aandoen.... t liefst voor de zomer een reeler gewicht bereiken... ik ga strakjes met t dieetlijstje zum supermarkt en minstens voor een paar maanden voor dat dieet inkopen....
DeeKaa schreef:Hehehe jij mag voortaan niet meer mee snacken op zaterdag & MaandagJohanne schreef:Goooeeeeed ik heb net even gedurfd om op de weegschaal te stappen en ben nog nooit zo geschrokken....
Leilah schreef:DeeKaa schreef:Hehehe jij mag voortaan niet meer mee snacken op zaterdag & MaandagJohanne schreef:Goooeeeeed ik heb net even gedurfd om op de weegschaal te stappen en ben nog nooit zo geschrokken....
Ja joh, wrijf het er nog ff flink in
Ontopic speciaal voor TJ die nu al de kriebels kreeg: Johanne en alle anderen, succes. Ik heb zelf nog overwogen dit dieet te gaan volgen maar ik denk dat het niet echt goed voor mij zal zijn. Hoewel gezond eten natuurlijk nooit slecht is.
S-je schreef:Wat ik het probleem van die dieëten vind, is dat ze geen rekening houden met de tijd na het avondeten...
Wat kun je eten bij de koffie/thee/spa die 's avonds drinkt?
Als ze nou gewoon een receptje erbij deden van: aardappel schillen met zoetstof en beetje kaneel... mmm... of is dat ook heel ongezond![]()
Of iets anders lekkers met fruit dat je een aantal uur voordat je gaat slapen kan eten...
Hebben jullie nog recepten met weinig kalorieën die je als tussendoortje kan eten?![]()
(Owja, alleen dieëten helpt natuurlijk niet altijd, sporten naast je dieët is ook heel goed en gezond enzo...)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten