Houden van een vrouw, hoe moet dat?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 31 mar 2005 21:43

er bestaat een boek genaamd: waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen...best leerzaam :lol:
PaSaP Hoogh!!

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 31 mar 2005 21:55

linde schreef:er bestaat een boek genaamd: waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen...best leerzaam :lol:

lees er dan maar veel in... ik wordt echt gek van vrouwen die schoenen verzamelen!!! ga iets nuttigs doen denk ik dan...

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 01 apr 2005 10:52

tinos schreef:
linde schreef:er bestaat een boek genaamd: waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen...best leerzaam :lol:

lees er dan maar veel in... ik wordt echt gek van vrouwen die schoenen verzamelen!!! ga iets nuttigs doen denk ik dan...

Kom jij mijn schoenenverzameling maar eens bekijken :mrgreen: Het laatste paar schoenen dat ik heb gekocht was in augustus :D
Ik ben niet zo'n vrouw die schoenen en kleding koopt, houd niet van winkelen... Dus dat schoenengedoe etc. is sterk gegeneraliseerd.
En ook het tweede dat mannen liegen.. Ieder mens liegt weleens. Toevallig ken ik mannen die heel eerlijk zijn, dus ik geloof er niet in :lol:
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 apr 2005 10:01

Ach, boeie!
Al die boekjes over mannen/vrouwen... Ik heb wel wat interessanters te lezen!

Omgaan met dames is voor mannen gewoon een kwestie van nuchter zijn, en je sociale gezicht laten zien. Dan gaat het vanzelf wel goed. Als je dat doet, vindt iedereen je een toffe vent. Dan zijn 'problemen' met dames ook niet onoverkomelijk. Als je de tijd maar krijgt. :)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 apr 2005 10:04

tinos schreef:

...zoals bijbelcommentaren verzamelen. :mrgreen:
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Cathy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Cathy » 04 apr 2005 14:37

Boekenlezer schreef:

Ach, boeie!

Omgaan met dames is voor mannen gewoon een kwestie van nuchter zijn, en je sociale gezicht laten zien. Dan gaat het vanzelf wel goed. Als je dat doet, vindt iedereen je een toffe vent. Dan zijn 'problemen' met dames ook niet onoverkomelijk. Als je de tijd maar krijgt. :)

Aaagghhhh....ik heb er ook zo een, die precies zo denkt......vermoeiend......alles moet je voorkauwen, uitleggen, verdedigen ](*,) Weet je wel hoeveel tijd dat kost? Tijd die ik ook liever besteed aan bijbelcommentaren :?
Neem deze wijze raad van tante Cathy aan, alstublieft. Lees eens een paar van die boekjes vòòrdat je aan een serieuze relatie begint!!!!!!! :D
Samen bidden, samen zoeken,
naar het plan van onze Heer.

PeterD

Berichtdoor PeterD » 04 apr 2005 14:45

Wat een zinloze, onnutte, waardeloze, volkomen tijdverspillende en desalniettemin toch absurde discussie is dit!!!! :shock:

Ik heb gezegd.
8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 apr 2005 15:20

Cathy schreef:Neem deze wijze raad van tante Cathy aan, alstublieft. Lees eens een paar van die boekjes vòòrdat je aan een serieuze relatie begint!!!!!!! :D

Hehe, en als je dan de goede boekjes leest begin je er toch al niet meer aan. :D

En PeterD heeft helemaal niks gezegd.

Cathy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Cathy » 04 apr 2005 16:15

PeterD schreef:Wat een zinloze, onnutte, waardeloze, volkomen tijdverspillende en desalniettemin toch absurde discussie is dit!!!! :shock:

Ik heb gezegd.
8)

Vast nog nooit een 'relatie-boek' gelezen :mrgreen:
Les 1: Neem iedereen serieus, ook al is ie, in jouw ogen, zo gek als een deur. 8)

Aragorn schreef:Hehe, en als je dan de goede boekjes leest begin je er toch al niet meer aan.

Oh....*Cathy kijkt beteuterd* ........wat is dat nou? De uitdaging al niet eens meer aangaan? Zucht.....Waar zijn de echte mannen toch gebleven :-k

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 apr 2005 16:18

Tja, ligt er natuurlijk aan wat een grotere uitdaging is: een relatie aangaan, of zorgen dat je je juist niet laat bespringen voor je er erg in hebt. :)

Maar ach, wij struikelen allen in velen.. :P

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 apr 2005 16:31

Cathy schreef:
Boekenlezer schreef:

Ach, boeie!

Aaagghhhh....ik heb er ook zo een, die precies zo denkt......vermoeiend......alles moet je voorkauwen, uitleggen, verdedigen ](*,) Weet je wel hoeveel tijd dat kost? Tijd die ik ook liever besteed aan bijbelcommentaren :?
Neem deze wijze raad van tante Cathy aan, alstublieft. Lees eens een paar van die boekjes vòòrdat je aan een serieuze relatie begint!!!!!!! :D

O, dus ik moet mijn nuchterheid afleggen, en een emotioneel instabiele zenuwlijder worden die zich suf loopt te piekeren...?? :shock: Ja, dàt zal lekker gaan zeg! Dan gaat het alleen maar slechter. Daar worden de contacten ècht niet beter van.
(Zie je nou wel: de dames zijn wel op mijn ondergang uit! :( )
Of proef ik hier misschien de voorkeur van bepaalde dames om moeilijk te doen? Mannen zeggen "waarom moeilijk doen als het makkelijk kan", maar dames denken in veel opzichten andersom dan mannen, dus ongetwijfeld ook wel in dit opzicht. :lol:

Overigens weet ik wel iets over de verschillen tussen mannen en vrouwen, hoor. :wink:

Cathy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Cathy » 04 apr 2005 19:31

Boekenlezer schreef:O, dus ik moet mijn nuchterheid afleggen, en een emotioneel instabiele zenuwlijder worden die zich suf loopt te piekeren...?? :shock: Ja, dàt zal lekker gaan zeg! Dan gaat het alleen maar slechter. Daar worden de contacten ècht niet beter van.
(Zie je nou wel: de dames zijn wel op mijn ondergang uit! :( )

Is het mannen-eigen om van het ene uiterste in het andere te vervallen? :wink:

Of proef ik hier misschien de voorkeur van bepaalde dames om moeilijk te doen? Mannen zeggen "waarom moeilijk doen als het makkelijk kan", maar dames denken in veel opzichten andersom dan mannen, dus ongetwijfeld ook wel in dit opzicht. :lol:

Mmm, ja, iets wat gemakkelijk gaat is niet spannend dusss... :lol:
Overigens weet ik wel iets over de verschillen tussen mannen en vrouwen, hoor. :wink:

Mooi, het lijkt me ook van respect getuigen als je een beetje interesse toont in haar 'zijn' en dat ook serieus neemt.

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 04 apr 2005 19:33

Dit topic doet me denken aan Herman FInkers.

Die heeft het ook over een boek: "Het houden van vrouwen.".
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 04 apr 2005 19:42

TheShadow schreef:Dit topic doet me denken aan Herman FInkers.

Die heeft het ook over een boek: "Het houden van vrouwen.".

En dan dit liedje van Youp van 't Hek:

"De vrouw van Jan den Bakker was gegaan naar het café,
en nam daar een klein neutje... en al heel gauw nummer twee...
en binnen tien minuten zat zij al aan nummer... drie
en zat een vreemde kerel aan haar... knie.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Melody

Berichtdoor Melody » 04 apr 2005 19:48

Houden van vrouwen is zo simpel... als ze vragen of je ze dik vindt, zeg je gewoon: 'Ik hou van je.' Als ze drie keer vragen: 'Hou je van me?' moet je dekking zoeken, want dan willen ze geld.

Terug naar “Archief”