Moderator: Moderafo's
tinos schreef:linde schreef:er bestaat een boek genaamd: waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen...best leerzaam
lees er dan maar veel in... ik wordt echt gek van vrouwen die schoenen verzamelen!!! ga iets nuttigs doen denk ik dan...
linde schreef:er bestaat een boek genaamd: waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen...best leerzaam
tinos schreef:linde schreef:er bestaat een boek genaamd: waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen...best leerzaam
lees er dan maar veel in... ik wordt echt gek van vrouwen die schoenen verzamelen!!! ga iets nuttigs doen denk ik dan...
Boekenlezer schreef:linde schreef:er bestaat een boek genaamd: waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen...best leerzaam
Ach, boeie!
Al die boekjes over mannen/vrouwen... Ik heb wel wat interessanters te lezen!
Omgaan met dames is voor mannen gewoon een kwestie van nuchter zijn, en je sociale gezicht laten zien. Dan gaat het vanzelf wel goed. Als je dat doet, vindt iedereen je een toffe vent. Dan zijn 'problemen' met dames ook niet onoverkomelijk. Als je de tijd maar krijgt.
PeterD schreef:Wat een zinloze, onnutte, waardeloze, volkomen tijdverspillende en desalniettemin toch absurde discussie is dit!!!!![]()
Ik heb gezegd.
Aragorn schreef:Hehe, en als je dan de goede boekjes leest begin je er toch al niet meer aan.
Cathy schreef:Boekenlezer schreef:linde schreef:er bestaat een boek genaamd: waarom mannen liegen en vrouwen schoenen kopen...best leerzaam
Ach, boeie!
Al die boekjes over mannen/vrouwen... Ik heb wel wat interessanters te lezen!
Omgaan met dames is voor mannen gewoon een kwestie van nuchter zijn, en je sociale gezicht laten zien. Dan gaat het vanzelf wel goed. Als je dat doet, vindt iedereen je een toffe vent. Dan zijn 'problemen' met dames ook niet onoverkomelijk. Als je de tijd maar krijgt.
Aaagghhhh....ik heb er ook zo een, die precies zo denkt......vermoeiend......alles moet je voorkauwen, uitleggen, verdedigenWeet je wel hoeveel tijd dat kost? Tijd die ik ook liever besteed aan bijbelcommentaren
![]()
Neem deze wijze raad van tante Cathy aan, alstublieft. Lees eens een paar van die boekjes vòòrdat je aan een serieuze relatie begint!!!!!!!
Boekenlezer schreef:O, dus ik moet mijn nuchterheid afleggen, en een emotioneel instabiele zenuwlijder worden die zich suf loopt te piekeren...??Ja, dàt zal lekker gaan zeg! Dan gaat het alleen maar slechter. Daar worden de contacten ècht niet beter van.
(Zie je nou wel: de dames zijn wel op mijn ondergang uit!)
Of proef ik hier misschien de voorkeur van bepaalde dames om moeilijk te doen? Mannen zeggen "waarom moeilijk doen als het makkelijk kan", maar dames denken in veel opzichten andersom dan mannen, dus ongetwijfeld ook wel in dit opzicht.![]()
Overigens weet ik wel iets over de verschillen tussen mannen en vrouwen, hoor.
TheShadow schreef:Dit topic doet me denken aan Herman FInkers.
Die heeft het ook over een boek: "Het houden van vrouwen.".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten