DeeKaa schreef:essieee schreef:Volgens mij is dit een openbaar forum en mag ik dus ook mijn mening geven over alle gebeurtenissen in dit topic.. En dan valt het mij op dat mensen dit soort onzin dus belangrijker vinden dan simpel weg het goede van de paus op te noemen.. Dat is veroordelen, of je dat nu wil de ja of de nee..DeeKaa schreef:Sjonge jonge jonge jonge.... Iemand is overleden en wij gaan een discussie houden of de paus nou je vijand/vriend is, een misleider/goed gelovige.. Waar gaat dat over.. Beetje meer respect mag wel vind ik.. Ik vind het respectloos om je enkel maar druk te maken van: Oh zal hij in de hel of de hemel zijn etc. En iedereen die keihard roept: Ik wil niet veroordelen hoor. Je bent er wel keihard mee bezig. 2 duimen omhoog.
Wat ik belangrijker vind is om de man na te geven dat hij een ijzeren lichaam had en een sterke wil. Zelfs toen hij de dood al voelde aankomen etc heeft hij met hart en ziel geprobeerd om de mensen toe te spreken etc
Ik krijg gewoon vaak het idee dat alles negatief word opgevat/ of ik ben niet duidelijk genoeg...
Deze paus.....ik ken hem niet, kan hem niet afkraken dus ook niet verheerlijken. Ik hoop en wens dat deze man van zijn pijn enz af is en in vrede mag rusten, dat wens ik trouwens iedereen toe....
Lees dan eens normaal, zoals ik al tig keer gezegd heb is dit niet veroordelend bedoeld...............
(als je perse het negative wil lezen, reageer dan niet)
Tsja en dat jij mijn gedachtengang onzin vind....dat mag, vrijheid van meningsuiting hè !!! Maarre...ik blijf toch bij m'n zelfde gedachten!
oeps het staat door elkaar....