We kunnen stoppen met bidden voor de paus.....hij is niet meer
Zullen we zijn vrienden en geliefden niet vergeten????
Moderator: Moderafo's
M@rije schreef:Zit net naar een verschrikkelijke discussie te luisteren van de mensen die hier in de kamer zitten. zijn fijn aan het vertellen hoe misleidend die man was, dat hij nu naar de hel is, en dat ze er ook nog geen medelijden mee hebben ook.
Daar wordt ik nou zo verdrietig van!
Hoe zijn jullie ged88 daarover?
M@rije schreef:Zit net naar een verschrikkelijke discussie te luisteren van de mensen die hier in de kamer zitten. zijn fijn aan het vertellen hoe misleidend die man was, dat hij nu naar de hel is, en dat ze er ook nog geen medelijden mee hebben ook.
trijntjejohanna schreef:M@rije schreef:Zit net naar een verschrikkelijke discussie te luisteren van de mensen die hier in de kamer zitten. zijn fijn aan het vertellen hoe misleidend die man was, dat hij nu naar de hel is, en dat ze er ook nog geen medelijden mee hebben ook.
wij kunnen niet oordelen of die man naar de hel of hemel is... God bepaalt dat!!
Okay, maar ook hij blijft je naaste/vijand in de leer...........waarnemer schreef:Wat een sympathie op dit forum voor de paus en dat op een refoforum, dat begrijp ik niet. Ik oordeel niet over deze man, mag ik niet en dat hoeft ook niet. Maar heel dat pauselijke systeem heeft toch niets te maken met de ware godsdienst, dit is toch een systeem van de antichrist.
Wordt wakker en laat je niet meeslepen met alle emoties over een mens die de pretentie had dat hij de plaatsvervanger van Christus was, die zich heilige vader liet noemen, goddelijke eer liet aanleunen. Dit heeft niets te maken met de waarheid zoals die vinden in de bijbel. Trouwens onze HC noent het een vervloekte afgoderij. We kunnen hier geen compromis sluiten met een systeem dat miljoenen oprechte christenen de dood heeft ingejaagd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten