hansje schreef:pesten is iets wat vreselijk is... ik ben zelf jarenlang gepest.. het is nu nog steeds zo dat ik merk dat ik niet overal geaccepteerd wordt! ik loop nu rond met een minderwaardigheidscomplex door al dat pesten! ik ben helemaal niet tevreden met mezelf!

het liefst was ik nu dood, zodat ik bij God verder kan leven, waar ik wel geaccepteerd wordt, ik weet niet hoelang ik het hier nog volhoudt in deze wereld

Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd op je oproep. Ik weet ook niet zo goed wat ik tegen je zou moeten zeggen. Maar ik probeer het toch.
Ik kan me denk ik niet in je situatie verplaatsen. Maar wat ik wel weet is dat je zonder hulp waarschijnlijk niet uit deze situatie komt. Je hebt een hand nodig die je uit het dal trekt waar je nu heel diep in zit.
Je moet proberen je eigenwaarde terug te vinden. Jezelf de moeite waard vinden om te leven. En als je dat hebt gevonden kun je vast de hele wereld aan.
Zijn er mensen die je probleem kennen? In je omgeving? Kunnen zij je helpen en willen ze dat ook? Als dat zo is dan moet je jezelf openstellen voor hen. Als er niemand is die je volledig vertrouwd en je problemen kent dan moet je zo snel mogelijk iemand proberen te vinden. En ik kan me heel goed voorstellen dat dit heel moeilijk is. Want niemand vind het leuk om te moeten toegeven dat het jezelf niet meer lukt.
Je schrijft dat je het liefste bij God zou willen zijn nu. Zou het niet zo zijn dat als God dat nu ook wil dat jij al bij Hem zou zijn? Ik denk dat God hier een plaats en een taak voor je heeft. Hoe moeilijk je dat nu ook kunt zien.
Ik hoop dat je verder kunt. En een oplossing gaat zoeken. Of dat anderen je opweg kunnen helpen naar de top vanuit het dal. En wij hier kunnen voor je bidden. Ik hoop dat je snel positieve dingen mag gaan zien.
Heel veel sterkte!