mystery schreef:Kan je er zelf iets van vertellen, André? Waar je precies last van hebt? Welk 'gevaar' je ziet om afspraken te maken op langere termijn?
Nou niet zozeer een gevaar maar als je regelmatig (spannings) hoofdpijn hebt waardoor je ff niet al te veel licht aan je ogen kunt hebben is het wel eens vervelend om mensen teleur te stellen, omdat je b.v. gisteren nog met ze gepraat en gelachen hebt.
De psyichater geeft mij de kwalificatie "minder stabiel/eerder van slag" mee, met de mededeling gezien mijn therapie verleden 2x 9 weken herstellingsoord en 7 weken PAAZ) en mijn leeftijd niet meer zo makkelijk te wijzigen is, reden vooral dat ik in mijn jonge jaren veel en langdurig int ziekenhuis heb gelegen, en dochter hebben die 1 week geleeft heeft en overleden is int AZG, burnout ben geraakt, en gescheiden ben, en een lieve dochter heb die veel in het ziekenhuis komt/ligt, omdat ze een broze botten ziekte heeft.
Tsja, het schijnt dan niet zo gek te zijn dat b.v. de RET die ik 2 keer heb gedaan, dan niet echt meer aanslaat.
Misschien een beetje een chaotisch van de hak op de tak verhaal, maar dan heb je ff een overzichtje