Moderator: Moderafo's
Rock-G schreef:Een jongen op mijn vorige school is overleden aan Hepetitus omdat zijn ouders weigerden hem in te enten.(Noem geen namen omdat zijn broertje waarschijnlijk ook ergens op dit forum rondwaart en goed voor zichzelf kan spreken) Wat voor ouders ben je dan? Zeer religieuze ouders of érg foute ouders? Ik ga voor de 2e ...
Gercoo schreef:Wat ik vaak een beetje het schijnheilige vind aan mensen die tegen inenten zijn is dat ze eigenlijk toch wel blij zijn dat de andere mensen wel ingeënt zijn, zodat ze zelf bijna geen kans meer hebben op besmetting, vanwege de buffer om hen heen, een soort van profiteren van de zonde(in hun ogen) van de ander.
Rock-G schreef:Een jongen op mijn vorige school is overleden aan Hepetitus omdat zijn ouders weigerden hem in te enten.(Noem geen namen omdat zijn broertje waarschijnlijk ook ergens op dit forum rondwaart en goed voor zichzelf kan spreken) Wat voor ouders ben je dan? Zeer religieuze ouders of érg foute ouders? Ik ga voor de 2e ...
joepie schreef:Ik denk dat inenten (al dan niet) helemaal niet met je geloof heeft te maken.
Want als je wel voor inenten bent heb je ook gewoon hetzelfde geloof als dat je tegen inenten bent. Je vertrouwd beide op Gods leiding in je leven.
Volgens mij zit daar geen verschil in.
De complicerende factor hiervan is, wij weten niet hoe Gods gedachten zijn!!4ever2all schreef:Er zijn ook mensen die niet ingeent willen worden omdat ze geloven dat ze dan op God vooruit gaan lopen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten