lindita schreef:jas schreef:2) onjuiste functietoekenning aan lichaamsopening.
Wat een mooie en verhullende omschrijving voor *censuur* 'poepgat'
![]()
![]()
Ja je moet creatief zijn hè.

Moderator: Moderafo's
jas schreef:Bovendien, ik citeer dr. Bob Smalhout: "vanuit mijn medische professie is het mij bekend dat de anus een geheel andere functie heeft dan gepenetreerd te worden".
jas schreef:Als een man en een vrouw geen kinderen kunnen krijgen, wil dat niet zeggen dat ze hun doel missen. Het is dan namelijk niet hun doel. God heeft een ander doel met ze.
Bovendien, ik citeer dr. Bob Smalhout: "vanuit mijn medische professie is het mij bekend dat de anus een geheel andere functie heeft dan gepenetreerd te worden".
Dat klinkt misschien cru, maar het is wel zo.
Het is dus tegen de natuur, in tweeërlei opzicht:
1) geen voortplanting.
2) onjuiste functietoekenning aan lichaamsopening.
jas schreef:lindita schreef:jas schreef:2) onjuiste functietoekenning aan lichaamsopening.
![]()
![]()
Bookman schreef:jas schreef:lindita schreef:jas schreef:2) onjuiste functietoekenning aan lichaamsopening.
![]()
![]()
Zouden er ook homo's bestaan die die opening alleen gebruiken om hun afvalstoffen in het heimelijke uit te werpen? Of is dit een uiting dat alle homo's dit met elkaar doen? Ik vind wel een beetje kort door de bocht.
gurl schreef:Maar moeten wij als christenen hun zonde steunen? Nee, net zoals wij niet goedkeuren dat mensen stelen, dat mensen liegen, dat mensen doodslaan dat mensen op kinderen vallen enz.
sela schreef:hmm... ik zat net te denken: 'k moet me behoorlijk inhouden om topic 31 over 'is homofilie zondig of niet' [want daar lijkt de kern van het probleem toch te zitten] niet te ontwikkelen. en zie hier, het topic is geopend..
het was een gedachte na.v. de post van gurl hierboven.. in mijn hoofd speelt namelijk het volgende argument: het sodom en gommora verhaal gaat over mannen die met mannen en vrouwen hoereren en erop los leven het is niet hetzelfde verhaal als de homogene relaties die hier besproken worden. en daarom geeft de bijbel [daar gaan we toch allen van uit] geen antwoord op de vraag of een homorelatie mag danwel ingezegend mag worden door God. wie kan er dan een antwoord hebben?
mensen met homofiele gevoelens zijn mensen hoor!! en ook voor hen geldt dat God in zijn onmetelijke liefde zijn Zoon heeft gegeven opdat een ieder die in hem geloofd niet verloren gaat maar het eeuwige leven heeft.
Rock-G schreef:gurl schreef:Maar moeten wij als christenen hun zonde steunen? Nee, net zoals wij niet goedkeuren dat mensen stelen, dat mensen liegen, dat mensen doodslaan dat mensen op kinderen vallen enz.
Ben het over het algemeen roerend met je eens gurl, lees je reacties met veel plezier,
maar hier maak je even een denkfoutje.
Ten eerste : Niet alleen christenen keuren dat niet goed. Je hebt geen 10 geboden nodig om te snappen dat je mense niet mag doodmeppe en dat je niet mag stelen. Dat mensen niet op kinderen mogen vallen staat nergens in de 10 geboden (althans niet explisiet) maar je snapt zonder de regels van Mozes ook wel dat dat een ziekte is die niet kan worden getolereert.
Dat homoseksuelen zondaars zijn ligt er een beetje aan. Er zijn mensen die dat van nature zijn, en er zijn mensen met de 'trent' meedoen. André van Duin zong vroeger 10 tallen liedjes over meisjes, en nu woontie samen met een man. Paul de Leeuw..naja,laat dat geval maar even zitten.
Maar ik ken een jongen uit mijn vroegere kerk die dat van nature was, en daar gewoon ontzettend veel problemen mee had. Hij was/is erg vroom, en hij walgde van zichzelf. Heeft een keer verkering gekregen met een meisje (die half man leek) maar dat was zo weer uit. Die jongen kán echt niets anders. Nu heb ik misschien makkelijk praten omdat ik niet meer naar de kerk ga, en dus niet stil hóeft te staan bij de vraag of dat een zonde is, maar ik zie dat dus echt niet als zonde. De dingen die homo's met elkaar doen roept bij velen inderdaad een gevoel van afkeer op, ik doe zulk soort dingen ook liever met m'n vriendin, maar is het niet een beetje vreemd dat dat het eerste is waar je aan denkt als je 2 gaste hand in hand ziet lopen? Je denkt toch ook niet gelijk aan wat hetero's doen als je een jongen en een meisje hand in hand ziet lopen? Het is geen zonde, het is geen ziekte, het is een genetisch bepaalde voorkeur, waar wij iedereen in moeten respecteren.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten