johannes1 schreef:dagelijks sterven er duizenden mensen, en daarom is het een soort verering dat we hem hier zo aanprijzen als de generaal, de beste voetballer. dus daarom begrijp ik best caprice
de generaal was nu eenmaal zn bijnaam...
Moderator: Moderafo's
André schreef:henkie schreef:Hier is geen enkele sprake van verering, Caprice.Misschien is het voor de gemiddelde forum lezer beter te volgen als de mods proberen op 1 lijn te gaan zitten?Johannes1 schreef:maar om het zo te stellen is het gewoon verering van die man.
Aragorn schreef:Dat er maar niks gebeurt met ons broodnodige subforum!*huil*
Wat het exact inhoudt is idd lastig aan te geven, en subjectief is het ook. Maar dat houdt ergens op natuurlijk, binnenkort is voor mij iig niet langer dan een maand. Daar kun jij natuurlijk anders over denken maar dat schaar ik dan voor het gemak even onder 'oprekken', aangezien de gemiddelde mens daar andere ideeen over heeft.
acire schreef:Vraagje van Acire, waarom moet dat lang haar topic nu weer gelijk de slowchat in?
johannes1 schreef:dagelijks sterven er duizenden mensen, en daarom is het een soort verering dat we hem hier zo aanprijzen als de generaal, de beste voetballer. dus daarom begrijp ik best caprice
henkie schreef:Aragorn schreef:Dat er maar niks gebeurt met ons broodnodige subforum!*huil*
Daar hebben we ons een jaar geleden al over gebogen. Uitkomst: zeer divers.Daar buigen we ons wederom over. Uitkomst: idem.
Het ligt dus wat gecompliceerder m.i. Doe me overigens een plezier en ga hier niet dagelijks zitten huilen. Ik heb eigenlijk geen zin om een urenverantwoording te publiceren wanneer ik wel of geen tijd heb. Het is de bedoeling om deze week aan te geven of het wel of niet doorgaat.
Wat het exact inhoudt is idd lastig aan te geven, en subjectief is het ook. Maar dat houdt ergens op natuurlijk, binnenkort is voor mij iig niet langer dan een maand. Daar kun jij natuurlijk anders over denken maar dat schaar ik dan voor het gemak even onder 'oprekken', aangezien de gemiddelde mens daar andere ideeen over heeft.
Kom op zeg.de middag na 4 maart werd het topic gesloten. Er is geen enkele sprake van rekken. Zelfs subjectief niet
Napoleon schreef:André schreef:henkie schreef:Hier is geen enkele sprake van verering, Caprice.Misschien is het voor de gemiddelde forum lezer beter te volgen als de mods proberen op 1 lijn te gaan zitten?Johannes1 schreef:maar om het zo te stellen is het gewoon verering van die man.
wellicht wel, maar ook mod's hebben het recht op een eigen mening, toch?
caprice schreef:Die behoort wel naar Gods Woord te zijn.
En met dit topic gaat men toch de mist in. Als er gezegd wordt dat er niets mis mee is om eens even stil te staan bij de dood van iemand, dan ben ik het daar van harte mee eens. Maar waarom staan wij stil bij het sterven van één van de groten dezer aarde? Als ik het topic lees krijg ik niet de indruk dat dit is om er bij stil te staan dat de mens naar zijn eeuwig huis gaat, en dat wij ook eenmaal weggedragen zullen worden.
Het gaat hier louter om het ophemelen van een sterveling die diende in het rijk van koning voetbal. Het gaat om de prestaties die hij deed in zijn leven. Maar wat heeft hij daar nu nog aan?
Wie dienen wij ermee om dat topic te openen, en (moderators onder ons,) open te houden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten