Moderator: Moderafo's
Raido schreef:je bent echt een zak hooihet chemie, chemie chemie... maar het is liefde inderdaad... chemie, het totale passen bijelkaar en het aanvoelen van elkaar..
Aragorn schreef:mystery schreef:Wat is volgens Aragorn die chemie? Kan je daar een definitie van geven? Ben er nu wel erg benieuwd naar
Nouja, het is iig veel breder dan verliefdheid, omdat verliefdheid an sich niet echt een stabiele basis is ofzo.
Het is lastig te definieren omdat ik met chemie juist datgene bedoel dat moeilijk uit te leggen is.Hm, misschien bedoel ik wel gewoon liefde.
En dat is min of meer ongrijpbaar en niet te vangen in 'naar elkaar luisteren', etc.
Dus het geheim van een succesrelatie is: liefde.
Aragorn schreef:Maar wat ik vooral probeer te zeggen is dat het geheim niet voor niks een geheim is en dat altijd voor een deel zal blijven.
Flex187 schreef:Ja, zeg maar de mysterious distance between a man and a woman
ezri schreef:Nee, verliefdheid is niet echt een stabiele basis. Maar bedoel je met chemie misschien meer de aantrekkingskracht? Liefde is idd lastig uitleggen en dat is zo'n wijds begrip![]()
4ever2all schreef:Volgens mij heeft Liefde weinig met chemie te maken. Chemie is volgens mij de aantrekkingskracht die ook liefde op het eerste gezicht mogelijk maakt. Liefde is iets heel anders. Dat zit dieper en is blijvender. Ik denk dat de chemie na een tijdje uitgewerkt is en als je dan niets over houd was er ook geen liefde. Tenminste, dat zijn mijn ervaringen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten