Bart holomeus schreef:Ik ken iemand die gelaserd werd en die kon zes weken ofzo niet werken omdat ie niet goed kon zien...
en daarna???
Moderator: Moderafo's
Bart holomeus schreef:tinos schreef:Bart holomeus schreef:Ik ken iemand die gelaserd werd en die kon zes weken ofzo niet werken omdat ie niet goed kon zien...
en daarna???
Daarna werd z'n andere oog gelaserd, duurde weer zes weken, en daarna was alles weer goed
tinos schreef:Bart holomeus schreef:tinos schreef:Bart holomeus schreef:Ik ken iemand die gelaserd werd en die kon zes weken ofzo niet werken omdat ie niet goed kon zien...
en daarna???
Daarna werd z'n andere oog gelaserd, duurde weer zes weken, en daarna was alles weer goed
kon hij daarna ook weer goed zien?? of had de behandeling geen of niet genoeg effect? als je daarna weer goed kan zien heb ik die 6 weken er wel voor over
Lalage schreef:Marleen: probeer eens zachte lenzen. Er gaat een wereld voor je open! Het kost wel wat, maar dan heb je ook iets... Ik betaal 250 euro per jaar, maar kreeg laatst 125 terug van de verzekering. Die vergoed geloof ik om de twee jaar bril of lenzen.
Het is echt tof om de wereld zo helder te zien, ik zie er meer procentjes mee en je blikveld is veel groter en je hebt nooit meer last van stof of regen op je bril. Ik heb wel soms last van droge ogen en de eerste week was ook niet zo leuk, maar over het algemeen is het erg goed. Daarom hoef ik ook nog niet zo nodig gelaserd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten