Persoonlijk sta ik eerder aan de andere kant..
Mijn vorige relatie was na 4 maanden eigenlijk al zo'n beetje kapot aan het gaan, omdat we m.i. echt niet bij elkaar pasten. Toen ik het toen uit probeerde te maken, kwam dat totaal niet over op die jongen... Het heeft toen 2 maanden geduurd voordat ik de moed bij elkaar kon slepen en het idee had hem goed genoeg voorbereid te hebben op het feit dat ik het echt uit ging maken. Omdat hij verbaal veel sterker is dat ik heb ik het uiteindelijk uitgemaakt over de mail. Dat kan hij dan ook nog eens over lezen, zodat het dan echt goed doordrong. Uiteindelijk heeft hij dus de boodschap door gekregen, maar wel 2 maanden nadat ik m voor het eerst had gestuurd.. Daarom was voor mij die relatie eigenlijk al veel eerder afgelopen dan voor hem. Mijn gevoel was helemaal over en was zelfs een beetje omgeslagen in geen zin meer hebben om hem te zien..
Niet lang nadat het uit was gegaan heb ik dus ook verkering gekregen met een jongen die veel beter bij me past en met hem heb ik nu ook nog verkering. Maar eerst heb ik dat tegen proberen te houden, omdat ik wist dat het voor mijn ex echt veel te pijnlijk zou zijn. Helaas kon de vriend van een van mijn beste vriendinnen zijn mond niet houden tegen mijn ex en is hij het dus via via te weten gekomen..
Hij had het er idd heel erg moeilijk mee en is me zelfs op school op komen zoeken. Dat kwam vervolgens weer heel erg bedreigend op mij over. We hebben nu een afspraak gemaakt dat we elkaar niet meer zien dan strikt noodzakelijk en ik waarschuw hem elke keer als ik met mijn vriend in de kerk kom. Zo ook vanmiddag, maar mijn ex koos er toch voor om hier in de kerk te zitten. Ik merkte wel dat ik me mateloos aan zijn gedrag zit te ergeren en vraag me constant bij mezelf af wat ik ooit in hem heb gezien. Hij is gewoon totaal mijn type niet en kon me ook niet accepteren zoals ik ben (oke, ik geef toe, ik ben een beetje vreemd en heb een gebruiksaanwijzing, maar ja, als iemand dat niet kan accepteren geeft dat niet bepaalt een stevige basis onder een relatie)