Overkill schreef:Dat hoeft niet ongezellig te zijn, ik ben best wel geregeld in discotheken geweest, gewoon met vrienden mee, terwijl ik de muziek compleet waardeloos vind.
Maar dat is dan wel enigszins lokaal, zodat je altijd zat(te) bekenden tegen komt, waarmee je wat mee kan kletsen. Meestal zijn er wel gedeelte's waar geen muziek gedraait wordt ofzo, waar je beter kan praten.
Maar goed, er gebeuren natuurlijk wel wat ongeregeldheden, het bier is vaak best duur en niet even lekker en de sfeer is niet altijd even gezellig.
Waar ik zelf een hekel aan heb is vies en duur bier en enorme drukte's. Dan hoeft het allemaal niet meer. Als een paar idioten elkaar verrot willen meppen vind ik dat best ok, kan er van genieten van een afstandje, als ik er maar niks mee te maken heb verder.
Als ik jouw verhaal zo lees dan is het voor jouw al redelijk normaal om heen te gaan geloof ik
Je bent dan op het punt dat je het "normaal" vind om er naar toe te gaan, de kans dat je dan ook steeds gewoner gaat vinden is dan ook zeer aanwezig, dus ik vind dat je er wel erg mee moet oppassen.
Want dr komt dan ook een tijd dat je die muziek "gewoon" gaat vinden en dus ook in die herrie gaat staan. En net zo gek doet als de rest.
(het werkt denk het zelfde dat als je naar de radio luisterd, de eerste keer denk je nog van

kan dit wel, de 2e keer heb je zoiets van: ja dit klink wel aardig en de 3e keer ben je verkocht.)