Ik wilde dan ook maar gebruik maken van de gelegenheid om de moderators hierin nogmaals ter verantwoording te roepen: Meerdere mensen hebben aangegeven dat ze het topic over wintersport 2006 graag naar agenda of slowchat zien verschuiven.
Ikzelf heb hierover ook een vraag gesteld in het betreffende topic zelf. Nu zag ik tot mijn groote verbazing toen ik ging kijken wat de wintersporters zelf van zo'n verplaatsing zouden vinden, dat heel mijn posting verdwenen was.
Nu gaat het er mij niet zozeer om, dat het topic ook gaat verplaatsen, deze post vraagt meer om een verantwoording van het nu gevoerde beleid. Oftewel in normaal Nederlands: kunnen jullie even uitleggen wat nu de bedoeling is?
Want blijkbaar wordt er wel actief gemodereerd in deze kwestie (kritiek in het topic zelf wordt verwijderd en het verzoek tot verschuiving niet ingewilligd) maar het waarom is nergens duidelijk gemaakt. Een klein beetje vertellen waarom iets gedaan wordt is prettig, dus ik zou zeggen: moderators, ga uw gang

.