Moderator: Moderafo's
Nee, dat valt wel onder Kunst, Cultuur en Muziek... beetje onzinnig om daar een subforum over te openen.TKF schreef:Goed idee.
En als dat misschien niet genoeg vult, misschien in combinatie met 'Boeken'? Waar je dan kunt discussieren over boeken en hun schrijvers? Over verantwoorde en onverantwoorde boeken, over gedichten, literatuur en letterkunde en ga zo maar door...
Raido schreef:Nee, dat valt wel onder Kunst, Cultuur en Muziek... beetje onzinnig om daar een subforum over te openen.TKF schreef:Goed idee.
En als dat misschien niet genoeg vult, misschien in combinatie met 'Boeken'? Waar je dan kunt discussieren over boeken en hun schrijvers? Over verantwoorde en onverantwoorde boeken, over gedichten, literatuur en letterkunde en ga zo maar door...
Filosofie en Wetenschap... (sta ik als sinds mensenheugenis op te stampen...)
Johanne schreef:Raido schreef:Nee, dat valt wel onder Kunst, Cultuur en Muziek... beetje onzinnig om daar een subforum over te openen.TKF schreef:Goed idee.
Filosofie en Wetenschap... (sta ik als sinds mensenheugenis op te stampen...)
Of of... wat dacht je van Psychologie & Gezondheid..?
Raido schreef:Dan beter : Mens en Techniek... Kan Philos ook goed in...
Raido schreef:daar doet hij al een jaar over
Maar Filos en Wschap en Psych en Gezondheid... ja die twee...
Johanne schreef:Raido schreef:daar doet hij al een jaar over
Maar Filos en Wschap en Psych en Gezondheid... ja die twee...
Die twee zijn idd wel erg cool ja
Ik herhaal..:
Filosofie & Wetenschap
Psychologie & Gezondheid
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten