Moderator: Moderafo's
Tobbe schreef:Eigenlijk is het vaag. Eerst vind ik iemand leuk in zoverre dat ik verliefd ben op diegene, wordt diegene ook verliefd, dan denk ik altijd: ho maar! dan is het niet leuk meer en begint het veel te veel te lijken op 'het vastzitten' aan iemand.
Tobbe schreef:Overigens, ik heb altijd een hekel aan mensen die om de haverklap verliefd zijn, ik ben het zelf bijna nooit. Jullie??
Invincible schreef:charlie schreef:het voorgaande lijkt net alsof je alleen maar bindingsangst naar je partner kan hebben... kan toch ook gewoon met vrienden.. ik ken iemand die heeft het kind-zonder-bodem syndroom ofzo, dat is een soort extreme soort van bindingsangst, soort bindings-onmogelijkheid ofzo
Heb es na zitten denken nav dit topic, volgens mij heb ik een heel brede bindinds'angst'. Zo breed als het hele leven is. Geen zin in binding met een vrouw, maar ook geen zin in binding met deze wereld. Op het moment dat ik voel dat ik tot iets verplicht ben, ergens aan vast zit, heb ik al geen zin meer, ontneemt het me mn levenslust. En probeer ik los te komen.
Misschien heeft het met het voldoen aan verwachtingen te maken. Heb ik een hekel aan.
Misschien omdat ik bang ben zaken waar ik aan gehecht ben kwijt te raken, en me daarom aan weinig hecht.
Allebei denk ik.
Hmm..
Wel leuk... beetje zelftherapie
Ik ook al word je hopeloos verliefd, maar dan die andere ook. Toen dacht ik 'ieks' en nu? Toch maar verkering gevraagd (eerste keer voor mij) en we zijn al bijna een jaar samen.. en ik voel gewoon dat het zo blijft..
Aragorn schreef:Raido schreef:Ik ook alword je hopeloos verliefd, maar dan die andere ook. Toen dacht ik 'ieks' en nu? Toch maar verkering gevraagd (eerste keer voor mij) en we zijn al bijna een jaar samen.. en ik voel gewoon dat het zo blijft..
Ha, dat gevoel ken ik!
Annemieke86 schreef:Ben 2x echt verliefd geweest. Eentje werd helemaal niets, de tweede is m'n huidige vriendTobbe schreef:Overigens, ik heb altijd een hekel aan mensen die om de haverklap verliefd zijn, ik ben het zelf bijna nooit. Jullie??![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 67 gasten