Ow ja en je moet ook zeker wel eens kwaad op elkaar zijn, dan weer je direct weer waar je staat in je relatie tot elkaar!!!
Moderator: Moderafo's
ezri schreef:Wat zijn volgens jou de ingredienten van een succesvolle relatie?
Deel hier je ervaringen en ideeën ....
Boekenlezer schreef:Wil er echter sprake zijn van de beide punten bovenaan, dan lijkt het wel alsof dat in mindering gaat op de gevoelens, want de àllerspannendste dames bij wie echt de vonken er vanaf vliegen wat de gevoelens betreft, vallen daar niet echt onder.
Het lijkt er meer op dat de echte vrouw voor het leven meer een leuk vriendinnetje is met wie je goed overweg kan en voor wie je inderdaad wel kriebels voelt, maar dat ze niet in ieder opzicht de meest sensationele vrouw is. (Vandaar natuurlijk die gekozen volgorde.)
reform schreef:ezri schreef:Wat zijn volgens jou de ingredienten van een succesvolle relatie?
Mijn ingredienten voor een succesvolle relatie zijn andijvie, aardappelpuree, spekjes en kaas met spa (mandarijn en banaan) als drankje!
Mariamagdalena schreef:Elkaar kunnen vergeven is denk ik nummer 1 ,
dan wederzijds respect, begrip voor elkaar dus niet zeuren als hij naar voetbal wil kijken en hij niet zeuren als zij naar goedetijden slechte tijden wil kijken of een andere soap, lichamelijkheid, en dat je elkaars maatje bent dat je samen 1 team bent, zorgen dat je er allebei altijd schoon en verzorgd uitziet voor elkaar, en water bij de wijn kunnen doen allebei.
joepie schreef:Volgens mij wil je het te veel beredeneren.
Is de echte vrouw voor het leven die vrouw die God je wil geven.
Waar je samen oud mee wil worden.
Waar je oprechte liefde voor voeld. Waar je alles maar dan ook alles mee wil delen.
Niet zomaar een vriendinnetje, maar een vrouw waar je respect voor op kunt brengen. Een vrouw die je op handen zou willen dragen.
De vrouw die de moeder van je kinderen zou mogen zijn.
ezri schreef:reform schreef:ezri schreef:Wat zijn volgens jou de ingredienten van een succesvolle relatie?
Mijn ingredienten voor een succesvolle relatie zijn andijvie, aardappelpuree, spekjes en kaas met spa (mandarijn en banaan) als drankje!
hee, dat zijn ook mijn ingredienten...![]()
JialiKelly schreef:ezri schreef:reform schreef:ezri schreef:Wat zijn volgens jou de ingredienten van een succesvolle relatie?
hee, dat zijn ook mijn ingredienten...![]()
Nou, als daar niks moois uit bloeit![]()
andijvie met spekjes en kaas, hoe verzin je het![]()
joepie schreef:Boekenlezer schreef:Voor een vriendin kan ik overigens ook respect opbrengen, hoor...
Gelukkig!En wie weet wat daar dan nog eens uit bloeit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten