Moderator: Moderafo's
joepie schreef:Nee, denk het niet, maar ik denk Mr J ook niet.
deSailenSSS schreef:ik werk wel zwart. Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. als mijn baas iedereen die er werkt wit moet gaan uitbetalen dan red hij het niet. Ik werk op een kwekerij, dat is zwaar werk, daar mag dan bijna geen jongere werken. Hij zit dan aan ontzettend veel regels vast. Je mag niet een aantal uur achter elkaar hetzelfde werk doen en sommige dingen zijn weer te zwaar ed.
Er werkt één iemand wit bij hem en af en toe een stageloper. Dat is doordeweeks. Verder doet hij het met zwarte zaterdagkrachten. Het is een erg kleine kwekerij. Dus het is voor hem niet te doen om ons wit te laten werken. Dat wil niet zeggen dat het goed is natuurlijk. Maar het is wel erg lastig.
Dikberkhout schreef:Ja, ja. Het gaat er in dit forumtopic toch vooral om of je het als christen wel of niet doet. Als je je niets aantrekt van wat wel en niet mag, waarom schrijf je dat dan niet gewoon op. Of liever: niet op.
Ik bedoel: er zijn, zelfs zonder morele afwegingen, voldoende redenen om niet zwart te willen werken. En als je dan niets anders te melden hebt dan 'Ik doe het lekker toch'; tja. Ik moet zeggen dat ik er niet erg van onder de indruk ben.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 21 gasten