Moderator: Moderafo's
warp of beam even naar het tongentaaltopic.. De Heilige Geest ontvang je ook zonder handoplegging, ik zeg doe maar, best, maar ik vind het niet zo belangrijk allemaal voor mijzelf...lin schreef:dan is dit het moment om daar is over na te denken!!
jas schreef:Ik ben er zeer tegen, omdat ook zeer antichristelijke stromingen gebruik maken van handoplegging (o.a. reiki).
Je hebt dus meteen al een probleem dat je niet weet waaraan de handoplegger zijn energie ontleend.
gurl schreef:jas schreef:Ik ben er zeer tegen, omdat ook zeer antichristelijke stromingen gebruik maken van handoplegging (o.a. reiki).
Dus iets wat God heeft gegeven, iets wat Bijbels is, laat je je afpakken omdat een paar andere religieuze stromingen het ook gebruiken?
Je hebt dus meteen al een probleem dat je niet weet waaraan de handoplegger zijn energie ontleend.
Ik zou me ook zeker niet door jan en alleman de handen op laten leggen maar als je weet dat iemand christen is, je vertrouwd diegene dan is het toch geen probleem. Bovendien voel je het vaak ook wel of iets goed zit of niet.
doornroosje schreef:als je het doet moet je wel eerst heel goed uitkijken wie het doet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten