mystery schreef:Boekenlezer schreef:sela schreef:...
russisch? wow! 'cool' man!
Ja, ik heb mooie kanten. Daarin ben ik altijd zwaar miskend door de dames bij wie ik avances probeerde te maken!Hadden ze dat beseft, dan hadden ze me wel aangeklampt om mij nóóit meer los te laten!
Maar ja... dames zijn nu eenmaal vreemde wezens, en stellen waarschijnlijk ook vreemde prioriteiten.
(En zo zijn we ook weer gelijk binnen het onderwerp!)
(nu even als niet mod (je hebt het netjes verweven trouwens) )
Jij hebt meerdere dames nodig? Je spreekt zo in het meerdere: dames, ze me aangeklampt...
Ik weet niet met welk soort vrouw jij in aanraking bent gekomen, maar ik herken me niet in 'vreemd wezen' en ook niet in andere beschrijvingen die jij geeft... en toch ben ik een vrouw![]()
Het zou ook kunnen dat jij teveel prioriteiten stelt... toch?
Als je door de tijd heen kijkt en alles optelt, kom je meerdere dames tegen, ja. Dat is toch niet vreemd? 't Zijn er ook niet overmatig veel hoor, die ik in daarbij gedachten heb.
Nee, ik heet geen Salomo. Eén vrouw is mij genoeg. Slechts één vrouw kan de meest bijzondere zijn. Als je van een bepaald soort (qua indrukwekkendheid) meerdere tegenkomt, ga je mikken op de overtreffende trap. Logisch toch?
Wat bedoel je met te veel prioriteiten?
Vanuit de visie van een vrouw zal een vrouw niet snel vreemd zijn. Maar vanuit de belevingswereld van een man is een vrouw wel degelijk vreemd. Dat zal andersom ook wel opgaan.