Cisca schreef:Pierro schreef:Dan heb je mijns inziens toch een verkeerde indruk van wat het geloof inhoudt... Het betreft een relatie met God! Een liefdesdienst! Omdat Hij Zijn eigen Zoon aan ons gegeven heeft zodat wij gezuiverd kunnen worden in dat vergoten bloed! God heeft ons verder nog de bijbel gegeven, waarin staat Wie Hij is! En als je oprecht bidt en met alles in je Hem smeekt om genade dan zul je dat ook ontvangen! En niet altijd direct op onze tijd, maar dat is niet meer dan terecht, maar ontvangen zullen we het! Daar staat Zijn eigen Woord garant voor. En in je gebed mag je in alle oprechtheid Hem daar ook op wijzen en dan zal Hij je ook verhoren!
Je begrijpt het echt niet hè, dat blijkt wel.
Ik weet heel goed wat geloven is, ben daar heel serieus en oprecht mee omgegaan, daarom heeft het me destijds ook zo veel strijd gekost, om te moeten erkennen, dat hetgene wat me zo dierbaar was, niet bestond.
Wat mij betreft einde discussie, ik ga best ver, maar ben niet van plan alle details van m'n leven hier neer te zetten, dan kan ik beter een boek gaan publiceren, hoewel, het zou wel een hele serie worden, die moeite vind ik het niet meer waard.
Goed het zal wel zo zijn dan... Ik weet ook niet wat ik hier nog op moet zeggen... Als het jou werkelijk zo dierbaar was toen zou je er nu nog wel in geloven lijkt mij... Het zal dus van weinig waarde geweest zijn.
Maar ik sluit me bij Jansen (in een latere post) aan dat er nog hoop is voor je bij Jezus! Weet dat je altijd bij Hem terecht kunt, ongeacht hoe je bent of gehandeld hebt.... Dan kun je straks eeuwig delen in het geluk met Hem... En dan zal alles wat er hier op aarde gebeurt is, of je aangedaan is door mensen, volledig in het niets verdwijnen! Ik heb gezegd....[/i]