Heb een probleempje, er loopt een gast rond waar ik nou al een hele poos misschien verliefd op ben. Sorry dat klinkt vaag maar kweet niet goed hoe ik het moet zeggen. Het is nmlk zo, een super muzikale arrogante jongen rent al 2 jaar altijd in mn gedachten rond.
Ik vind hem niet echt aardig, maar wel lief en hij is super muzikaal. Als ik hem zie voel ik niks bijzonders ofzo, maar ik droom wel altijd over hem en ik mis hem ontzettend omdat hij toetsweek heeft.
En ik weet dus niet of ik verliefd op hem ben, en dit is echt een groot probleem voor me hoor, want ik loop er al twee jaar mee rond, en ik kan er niet echt met vriendinnen over praten want:
Een vriendin was heel erg verliefd op hem, hij zei dat hij haar niks vond. Vervolgens heb ik een poosje met hem ge-emaild, kon ik niet zoveel aan doen maar was toch lullig voor haar. Iedereen vind hem stom, ik ook wel maarja, ik kan me gloof ik gwoon niet overheen zetten ofzo.
Nu dus mn vraag, is er iemand die ook wel es zoiets heeft meegemaakt??? En heeft er please iemand advies??? En ben ik nou verliefd of niet, ik hoop dus van niet want dat zou ik vervelend vinden. Ajb alleen serieuze reacties