verliefd of niet???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

verliefd of niet???

Berichtdoor lizzz » 18 mar 2003 16:54

Heb een probleempje, er loopt een gast rond waar ik nou al een hele poos misschien verliefd op ben. Sorry dat klinkt vaag maar kweet niet goed hoe ik het moet zeggen. Het is nmlk zo, een super muzikale arrogante jongen rent al 2 jaar altijd in mn gedachten rond.
Ik vind hem niet echt aardig, maar wel lief en hij is super muzikaal. Als ik hem zie voel ik niks bijzonders ofzo, maar ik droom wel altijd over hem en ik mis hem ontzettend omdat hij toetsweek heeft.
En ik weet dus niet of ik verliefd op hem ben, en dit is echt een groot probleem voor me hoor, want ik loop er al twee jaar mee rond, en ik kan er niet echt met vriendinnen over praten want:

Een vriendin was heel erg verliefd op hem, hij zei dat hij haar niks vond. Vervolgens heb ik een poosje met hem ge-emaild, kon ik niet zoveel aan doen maar was toch lullig voor haar. Iedereen vind hem stom, ik ook wel maarja, ik kan me gloof ik gwoon niet overheen zetten ofzo.

Nu dus mn vraag, is er iemand die ook wel es zoiets heeft meegemaakt??? En heeft er please iemand advies??? En ben ik nou verliefd of niet, ik hoop dus van niet want dat zou ik vervelend vinden. Ajb alleen serieuze reacties
"That's noise!" some shrieked.

"That's life," Cage shrugged.

surfer
Majoor
Majoor

Berichtdoor surfer » 18 mar 2003 17:17

het lijkt me dat je verliefd bent, met name omdat het al 2 jaar duurt. Als het een bevlieging was zou het in die tijd waarschijnlijk al over gegaan zijn. Een belangrijke vraag is, denk ik, vervolgens of je verliefd bent op zijn persoonlijkheid of op bv. zijn muzikaliteit.

Chloë

Berichtdoor Chloë » 18 mar 2003 17:28

Ben je verliefd op zijn karakter of op het beeld dat je van hem gevormd hebt?
Ken je hem echt, of heb je alleen oppervlakkig weet van hem?

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 18 mar 2003 21:47

tja, ik ken hem behoorlijk goed, spreek hem niet heel vaak, maar hij zit op hetzelfde orkest en op school zie ik hem regelmatig enzo. Tja, ik weet het niet. Ik denk meer dat ik verliefd ben op een ge-idealiseerd iemand. Hij is dus super muzikaal, en dat vind ik gaaf, hij is ook wel lief enzo, maar tja, tis meer een of ander obsessie ofzo, ik vind hem ook een beetje zielig, wat hij overigens niet is volgens mn vriendin. Enne hij is verwaand, maar ja, volgens mn vrienden ben ik trouwens de vrouwelijke versie van hem :? (dat was bedoeld als belediging gloof ik al zeggen ze van niet)

nja maar ik weet niet waarom ik altijd aan hem denk, en dan denk ik geeneens aan zn viool hoor, terwijl ik geen vlinders voel, en hem ook niet echt mag :?:

Calvin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Calvin » 19 mar 2003 09:37

Zeg Lizz,

Krijgen we hier op refoweb om de week niet van je te horen dat je verliefd bent? Dan die, dan dat enzovoort. Ga er aub serieus mee om (zeg niet dat je het niet doet maar je komt wel erg blij en fladderig over op dit gebied).

Gewoon, zomaar om je aan het denken te zetten.
Mijn volk gaat verloren omdat het geen kennis heeft.

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 20 mar 2003 17:05

Calvin schreef:Zeg Lizz,

Krijgen we hier op refoweb om de week niet van je te horen dat je verliefd bent? Dan die, dan dat enzovoort. Ga er aub serieus mee om (zeg niet dat je het niet doet maar je komt wel erg blij en fladderig over op dit gebied).

Gewoon, zomaar om je aan het denken te zetten.

hey

Tja, begrijpelijk. Maarre, nu heb ik je geloof ik echt een verkeerd beeld gegeven. Ik ben nmlk nog maar 1x echt heel erg verliefd geweest, of verliefd, das denk ik niet echt het goede woord, maar dat is iig nog steeds dezelfde persoon. Al heb ik trouwens wel het idee dat het minder is, nu ik het hier gezegd heb. Maarre, tja, ik heb het dan wel es over iemand anders, maar dat is niet echt serieus. Dit dus wel.

groetjes lizzz

Lotte
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lotte » 20 mar 2003 17:08

Misschien moet je hem wat beter leren kennen eerst eens. Dan pas weet je of je hem echt kent zoals je denkt dat ie is. (goeie zin he!)
Als je hem dan nog zo leuk vindt...ben je vast verliefd. :D
Leef of je honderd jaar wordt, maar morgen kunt sterven!

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 20 mar 2003 17:30

wow lotte wat mooi gezegd :D

nja, weet je, ik vind hem niet zo aardig, en ik heb vannacht voor het eerst niet over hem gedroomd!!! Goed he maarre tis vaag, want ik mag hem niet echt, maar toch...

Lotte
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lotte » 20 mar 2003 19:08

Je kunt toch ook verliefd worden op iemand die niet aardig is! Misschien val je wel voor zijn uitstraling ofzo. en als je hem dan echt kent gaat de verliefdheid dan vanzelf over.
Leef of je honderd jaar wordt, maar morgen kunt sterven!

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 20 mar 2003 21:26

hihi...haha tis bijnahe over... heb em net weer gezien, maar het zal in het weekend wel weer op komen zetten :?

nja, hij is niet aardig, heeft geen uitstraling, eh... hij heeft helemaal niks en dat is zn sterkste punt misschien... nou ja hij is wel muzikaal, maarre volgens mij is het na twee jaar echt aan het over gaan, wees blijde met mij!!! Tja volgens mij helpt het me gwoon als ik het een x-je type

RieBo
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor RieBo » 21 mar 2003 08:54

Lizz,

Je moet het zo bekijken, kan je met hem over alles praten? Ik bedoel over muzikale (tenslotte ken je hem daarvan) onderwerpen, maar ook over algemene en geestelijke zaken, en kan je het daar samen eens over worden, ik denk dat een zeer belangrijke factor is die je zeker mee moet nemen.

Sterkte bij deze keuze,

RieBo
========================================

Doe wat je niet laten kan, en laat wat je niet doen kan.

========================================

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 21 mar 2003 17:33

tja, hij is christen, en ik denk dat je best goede gesprekken met hem kan hebben, spreek hem niet zo heel erg vaak. Maar het probleem is vooral dat ik hem niet echt mag ofzo, maarja, ik kan er gewoon niks aan doen, en ik weet niet hoe ik van hem af moet komen. En hij doet ook een beetje vaag tegen mij altijd, maar goed, ik geloof echt dat het aan het overgaan is

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 22 mar 2003 18:51

:?
het was bijna voorbij, tot ik de zesde symfonie van tsjaikovsky ging luisteren, toen zag ik hem weer voor me zoals hij dat zit te spelen op orkest, en nou is het weer weer trug. Maarre, wie snapt dit? Ik mis hem alleen als ik hem niet zie, nja logisch, maar als ik hem wel zie vind ik hem stom. Dat is zo irritant he, en ik zou zeggen, als dat nou een paar weken was... Ksnap mezelf niet meer geloof ik.

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 22 mar 2003 20:42

Uiteraard begrijpen mensen de essentie van verliefdheid en liefde. Maar geloven er alleen als ze het zelf ervaren, dan is het zo sterk.
Dan zie je die kloof weer, waar je ze graag in wil vallen. Alsof het je smeekt jezelf erin te werpen. Maar als je dat kon doen, zou alles wel eens kunnen verdwijnen. Dus stik je jezelf erin. Een liefde die niets meer is dan je eigen reflectie.
Dat is verliefdheid. Zo mooi, maar ook zo duister.
"Dit doet misschien even pijn, maar je raakt er wel aan gewend. Laat zien dat je van me houdt en dat we bij elkaar horen. Relax, draai je om en neem mijn hand"
(Maynard James Keenan - Track one)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: verliefd of niet???

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 jul 2003 15:09

lizzz schreef:Heb een probleempje, er loopt een gast rond waar ik nou al een hele poos misschien verliefd op ben. Sorry dat klinkt vaag maar kweet niet goed hoe ik het moet zeggen. Het is nmlk zo, een super muzikale arrogante jongen rent al 2 jaar altijd in mn gedachten rond.
Ik vind hem niet echt aardig, maar wel lief en hij is super muzikaal. Als ik hem zie voel ik niks bijzonders ofzo, maar ik droom wel altijd over hem en ik mis hem ontzettend omdat hij toetsweek heeft.
En ik weet dus niet of ik verliefd op hem ben, en dit is echt een groot probleem voor me hoor, want ik loop er al twee jaar mee rond, en ik kan er niet echt met vriendinnen over praten want:

Een vriendin was heel erg verliefd op hem, hij zei dat hij haar niks vond. Vervolgens heb ik een poosje met hem ge-emaild, kon ik niet zoveel aan doen maar was toch lullig voor haar. Iedereen vind hem stom, ik ook wel maarja, ik kan me gloof ik gwoon niet overheen zetten ofzo.

Nu dus mn vraag, is er iemand die ook wel es zoiets heeft meegemaakt??? En heeft er please iemand advies??? En ben ik nou verliefd of niet, ik hoop dus van niet want dat zou ik vervelend vinden. Ajb alleen serieuze reacties

en??????? verliefd???? of weet je het nog niet :mrgreen:

Terug naar “Archief”