Moderator: Moderafo's
Annemieke86 schreef:Ik vind het soms wel een beetje gevaarlijk om via een internetsite of MSN af te spreken en dan gaan 'daten'. Je weet nooit wie je voor je hebt. Ze kunnen ook een 'masker' opzetten! Ik feliciteer natuurlijk diegene die een internetrelatie hebben en nog steeds gelukkig zijn maar ik ben er een beetje bang voor.
Ja, dat denk ik ook wel. cu2 vind ik zowiso een populaire tiener site. Daar moet je de vetste en "coowlste prow" hebben anders tel je daar niet meer mee.SanderW schreef:Ik denk dat het sterk afhangt van het soort website waarop je elkaar ontmoet. Bij een site van CU2 of msn e.d. is de kans een heel stuk groter dat het fout gaat dan op een site als refoweb, crosspoint en dergelijke, maar ook dan is een natuurlijke voorzichtigheid geboden.
Ja dat geloof ik wel ja... Gewoon naar de Refoweb dag komen zou ik zeggenJavaca schreef:Dat had ik ook.
Maar de introdag van de feo en de bus waren vrij veilig.
Ook de vanuit een forum georganiseerde meetings zijn wel veilig.
SanderW schreef:[offtopic]Waar kan je trouwens informatie vinden over de refowebdagen? Ik ben net lid en kom die term overal tegen behalve informatie over het hoe en wat, of ben ik nou scheel?[/offtopic]
SanderW schreef:Ik denk dat het sterk afhangt van het soort website waarop je elkaar ontmoet. Bij een site van CU2 of msn e.d. is de kans een heel stuk groter dat het fout gaat dan op een site als refoweb, crosspoint en dergelijke, maar ook dan is een natuurlijke voorzichtigheid geboden.
joos schreef:Ik heb zelf nu een min of meer beginnende relatie met iemand die ik oppervlakkig kende en waar ik onverwachts heel intensief mee mail een aantal weken... ook dat is heel rot als je elkaar IRL weer ziet.... brr![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten