Cathy schreef:wozz schreef: Neem je een vrouw kwalijk dat ze vrouw is? Dat ze vrouwelijk denkt en doet? Wij hebben net zo veel recht om mannen kwalijk te nemen dat ze man zijn. En dat ze als mannen denken en doen. Snap je wat ik bedoel te zeggen? Voor mijn gevoel geef je alleen maar aan dat een vrouw zich wel een beetje moet vormen naar de man, want anders wordt het niks.
En o, wee als ze te feministisch is, dan deugt het ook weer niet. *grinnik*
Nee, mannen zijn makkelijk![]()
Ik vind feminisme nog wel wat anders dan zelfrespect.
Zelfrespect is iets goeds.
Feminisme is frustratie en een gebrek aan zelfrespect, en dat denken te kunnen compenseren door zo veel mogelijk op de man te gaan lijken.
Zelfrespect siert een vrouw, feminisme ontsiert haar.
Mannen makkelijk? Ja, die zijn héél makkelijk! Prima te begrijpen!

Cathy schreef:Boekenlezer schreef:Ik weet ook hoe het wel moet: gewoon lekker jezelf zijn, lekker nuchter de wereld inkijken, niet aan verliefdheid denken, maar gewoon lekker sociaal en joviaal zijn.
Dat laatste voelt stukken frisser! En het functioneert sociaal gewoon véél beter.
Bovendien erger je je als man dan ook niet meer aan dames. Nee, dan laat je gewoon lekker alles laten komen zoals het komt, en het loopt wel goed.
Zo gaat ie goed!! Probeer te genieten van de verschillen. (en sterkte met je EQ)
Hopelijk gebeuren er geen idiote extreme dingen meer. En zo toch, dan ben ik er nu stukken beter op voorbereid...