moet ik mij schuldig voelen wat betreft de ontzien van belasting gelden. of is mijn baas daar verantwoordelijk voor.

stel je wordt gepakt voor wie is dan de boete?
Moderator: Moderafo's
waarnemer schreef:Zwart werken mag niet, dat is klaar. Soms moet het. Als er bij iemand een deurslot moet repareren, krijg je dat alleen voor elkaar bij een aower of zoiets. Of je gras maaien, noem maar op, of voor je vrouw de ramen lappen, ga er maar aan staan om dat allemaal wit te doen. Jij krijgt me een administratie waar je u tegen zegt. Conclusie: het mag niet, maar het kan soms niet anders..
Pivo schreef:precies dat heb ik dus ook! aangezien ik het niet zie zitten om echt een eigen bedrijf te beginnen, werk ik zwart.
Pivo schreef:waarnemer schreef:Zwart werken mag niet, dat is klaar. Soms moet het. Als er bij iemand een deurslot moet repareren, krijg je dat alleen voor elkaar bij een aower of zoiets. Of je gras maaien, noem maar op, of voor je vrouw de ramen lappen, ga er maar aan staan om dat allemaal wit te doen. Jij krijgt me een administratie waar je u tegen zegt. Conclusie: het mag niet, maar het kan soms niet anders..
precies dat heb ik dus ook! aangezien ik het niet zie zitten om echt een eigen bedrijf te beginnen, werk ik zwart.
AikonGirl schreef:suus_ schreef:moet ik ook voor het baantje bedanken als ik heb gevraagt of ik wit kan werken en hij zegt nee![]()
Waarom zou je dan opeens niet meer hoeven te bedanken?
Alleen omdat je het gevraagd heb?
Maakt dat het ok?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten