Goede vrienden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 17 jan 2005 13:47

regenboog schreef:Ik heb ook een paar goede vrienden en ik denk dat het heel belangrijk is dat je eerlijk naar elkaar bent. Eerlijk over je gevoelens ten opzichte van elkaar(of liever je niet-gevoelens ten opzichte van elkaar)
Als je dat bent en blijft gaat er toch niets mis?

Ik heb wel eens een gesprek gehad met 1 (of eigenlijk wel meerdere) vrienden over onze relatie. Dat schept inderdaad wel duidelijkheid ja! :lol:
the most important things in life are not things

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 18 jan 2005 12:21

Das het belangrijkste eerlijk blijven
What a wonderfull girl!!

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 04 feb 2005 12:51

En respect voor elkaar hebben... Openheid bouwt een vriendschap, helemaal mee eens :)
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

colourgirl

Berichtdoor colourgirl » 04 feb 2005 13:42

Ik heb ook (vrij veel) goede vrienden.
Lichamelijk contact is met iedere vriend anders, net als bij vriendinnen. De ene vriendin geef je nou eenmaal snel een hug, en de andere niet. Zo ook bij "jongens-vrienden".
Voorbeeldje: met een goeie vriend zitk nooit samen op een kamer (niet bewust, gewoon... er komt niet van), en met een andere goeie vriend lig ik regelmatig tot diep in de nacht samen op bed te kletsen, zonder er iets gebeurd.

Tja... dat mensen denken dat je iets met ze hebt... ach... boeiend!!!!! Dat blijven ze altijd denken!!!!

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 06 feb 2005 22:35

Jippie!
Mijn 'gewone' vriend heeft me net verteld dat ie niet met me wil trouwen!!
Ik was echt heel blij, hij zei: vat het niet beledigend op, ik wil gewoon eerlijk zijn" maar ik vatte hem ook niet beledigend op want zo denk ik er zelf ook over!! :mrgreen:

Het is HEERLIJK om een vriend te hebben met wie je zo eerlijk kunt praten!!! :lol: :lol: :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 feb 2005 22:50

Lucky7 schreef:
MissF schreef:Tja, ik zit in n kerk met n jv waar bijna alleen jongens op zitten. En dat is supergezellig hoor, maarja, dan ga je automatisch veel mensen jongens om.
Maar bij de meesten bedoel ik dr echt verder niks mee alsk ze es n knuffel geef ofzo, al vatten sommigen dat anders op. Dat vind ik dan weer zo balen aan het verschil tussen jongens en meisjes. Maarja, dat is nou eenmaal zo.

Toch vind ik het ook heerlijk om af en toe een avond lang met mn beste vriendin te kletsen hoor, die kijken toch wel anders tegen bepaalde dingen aan denk ik.

Ik zoek er niks achter hoor :mrgreen:

Whahaha, en laat ik dr bij jou nou net wel meer achter bedoelen alsk je n knuffel geef :oops: :P :P :P (ehm...geintjuh hoor)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

cyrina
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor cyrina » 08 feb 2005 14:35

ik heb eigenlijk heel veel jongens om me heen en dat kan soms best vervelend zijn. ik vraag me dan weleens af of je nou gewone vrienden bent of niet! maar goed als je er dan over praat met hem krijg je in ieder geval duidelijkheid bij jezelf. ik merk wel heel vaak dat mensen die je een beetje half kent heel snel oordelen van: ow zij gaat met hem. dat is echt heel vervelend ik heb dat al vaker meegemaakt maar goed op een gegeven moment zet je je er wel overheen :roll:

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 08 feb 2005 17:19

cyrina schreef:ik heb eigenlijk heel veel jongens om me heen en dat kan soms best vervelend zijn. ik vraag me dan weleens af of je nou gewone vrienden bent of niet! maar goed als je er dan over praat met hem krijg je in ieder geval duidelijkheid bij jezelf. ik merk wel heel vaak dat mensen die je een beetje half kent heel snel oordelen van: ow zij gaat met hem. dat is echt heel vervelend ik heb dat al vaker meegemaakt maar goed op een gegeven moment zet je je er wel overheen :roll:

Bij mij denkt de hele school zo'n beetje dat ik verkering met 1 van die gasten heb... :roll:
Nou ja, ze doen maar. :wink:

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 08 feb 2005 21:23

Dat heb ik ook eens gehad.
Irritant is dat.
Vooral haar vriendinnen die nog weken achter je aan lopen te zeuren.

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 08 feb 2005 22:15

Dat is inderdaad vervelend ja.
Dat is bij mij gelukkig niet zo.
Mensen zeggen weleens: "Gaan jullie weer stappen?" en doen dan wat lacherig, maar dan zeg ik gewoon "ja" en loop door. Einde verhaal. Ik heb er geen last van, en die vriend al helemaal niet.

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 08 feb 2005 22:26

Bij mij ging het zelfs zo ver dat er stukjes naar de valentijnsschoolkrant gestuurd werden.

Nu zit ik er over te denken om als een sarcastisch grapje zelf een soort van valentijnskaart te sturen.

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 10 feb 2005 13:33

Ik heb een heleboel goede vriendinnen maar ook een paar goede vrienden!!

Ik heb nu een goede vriend en we vinden dezelfde dingen leuk dus zijn vaak samen ergens te vinden! We mogen elkaar gewoon erg graag....en kunnen OVERAL samen over praten! Iedereen denkt dat het wat gaat worden mara wij weten dat het niets wordt!!
Dat is het leuke!

Jongens zijn altijd zo heerlijk nuchter...daarom kan ik onwijs goed met ze opschieten!

En toch heb ik ook 3 vriendinnen waar ik ook alels mee kan, lachen, praten, bidden, huilen! Heerlijk!

Lichamelijk ga ik met iedereen anders om! De meeste vrienden knuffel ik altijd wel ff als ik ze zie: Gewoon ff een knuffel een een zoen op de wang! Gewoon vreindschappelijk! Heerlijkjk....genegenheid doet een mens goed!
Maar je meot idd samen duidelijk weten wat je doet en wat voor gevoel de ander daar bij krijgt!!

Tis heerlijk om verschillende vrienden te hebben!!!! Ik zou niet meer zonder jongens als vrienden kunnen...maar mijn vriendinnen oiok absoluut niet!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 feb 2005 13:56

Funlover schreef:Ik heb een heleboel goede vriendinnen maar ook een paar goede vrienden!!

Ik heb nu een goede vriend en we vinden dezelfde dingen leuk dus zijn vaak samen ergens te vinden! We mogen elkaar gewoon erg graag....en kunnen OVERAL samen over praten! Iedereen denkt dat het wat gaat worden mara wij weten dat het niets wordt!!
Dat is het leuke!

Jongens zijn altijd zo heerlijk nuchter...daarom kan ik onwijs goed met ze opschieten!

En toch heb ik ook 3 vriendinnen waar ik ook alels mee kan, lachen, praten, bidden, huilen! Heerlijk!

Lichamelijk ga ik met iedereen anders om! De meeste vrienden knuffel ik altijd wel ff als ik ze zie: Gewoon ff een knuffel een een zoen op de wang! Gewoon vreindschappelijk! Heerlijkjk....genegenheid doet een mens goed!
Maar je meot idd samen duidelijk weten wat je doet en wat voor gevoel de ander daar bij krijgt!!

Tis heerlijk om verschillende vrienden te hebben!!!! Ik zou niet meer zonder jongens als vrienden kunnen...maar mijn vriendinnen oiok absoluut niet!

herkent zich daarin!

Je merkt al snel genoeg hoe de ander er op reageert en hoe de ander is!!

Pas geleden stond ik voor stop licht, ineens een hand achter in mijn rug. Ik dacht: NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik wist ff niet wat ik moest doen. (vondt het niet echt prettig). Maar toen ik zag wie het was dacht ik van: o okew. Was het een diaken van de kerk. :mrgreen: Die weleens bij ons over de vloer komt (vrienden van me ouders) Zegtie ineens: ow verkeerde vrouw. :mrgreen: :mrgreen:

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 10 feb 2005 14:36

:lol: :lol: :lol:

Terug naar “Archief”