Funlover schreef:Ik heb een heleboel goede vriendinnen maar ook een paar goede vrienden!!
Ik heb nu een goede vriend en we vinden dezelfde dingen leuk dus zijn vaak samen ergens te vinden! We mogen elkaar gewoon erg graag....en kunnen OVERAL samen over praten! Iedereen denkt dat het wat gaat worden mara wij weten dat het niets wordt!!
Dat is het leuke!
Jongens zijn altijd zo heerlijk nuchter...daarom kan ik onwijs goed met ze opschieten!
En toch heb ik ook 3 vriendinnen waar ik ook alels mee kan, lachen, praten, bidden, huilen! Heerlijk!
Lichamelijk ga ik met iedereen anders om! De meeste vrienden knuffel ik altijd wel ff als ik ze zie: Gewoon ff een knuffel een een zoen op de wang! Gewoon vreindschappelijk! Heerlijkjk....genegenheid doet een mens goed!
Maar je meot idd samen duidelijk weten wat je doet en wat voor gevoel de ander daar bij krijgt!!
Tis heerlijk om verschillende vrienden te hebben!!!! Ik zou niet meer zonder jongens als vrienden kunnen...maar mijn vriendinnen oiok absoluut niet!
herkent zich daarin!
Je merkt al snel genoeg hoe de ander er op reageert en hoe de ander is!!
Pas geleden stond ik voor stop licht, ineens een hand achter in mijn rug. Ik dacht: NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik wist ff niet wat ik moest doen. (vondt het niet echt prettig). Maar toen ik zag wie het was dacht ik van: o okew. Was het een diaken van de kerk.

Die weleens bij ons over de vloer komt (vrienden van me ouders) Zegtie ineens: ow verkeerde vrouw.