Moderator: Moderafo's
koekie schreef:men oma is bes aardig hoor. ze stopt ons alleen wel vreselijk vol onder et mom van: ie bint toch zow magerties! der kan best waat vet bee.
liefie schreef:ik heb nog 2 oma s en 2 opa s
mijn opa en oma van me moeders kant zijn echt heel erg actief ze maken wereldreizen overal heen
en gaan vaak naar hun oudste zoon in nieuw zeeland
als wij er logeren want ze wonen in het midden van het land is het altijd geweldig!
gaan we naar pretparken enz
me opa gaat overal mee in ook achtbanen enz
eind maart krijgt me opa een lintje daar ben ik echt trots op hij doet heel veel vrijwillegers werk enz
ook heeft hij een hele nieuwe pc en zit vaak achter internet
mij opa en oma van me vaders kant zijn veel anders ze hebben geen auto zijn nog nooit op vakantie geweest enz
maar hebben alles voor je over en je kan altijd bij ze langs gaan
maar dagjes uit met de kleinkinderen doen ze niet want daar hebben ze er teveel voor
maar niet een van me opa s en oma s bemoeit zich met ons van ga je naar de kerk wat voor kleding draag je enz gelukkig niet!!
ze zijn echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!
mystery schreef:Zo, indrukwekkend verhaal janneke! LIjkt me inderdaad een schattige oma zeg! Oei, ze lijkt wel meer aan jullie te denken dan aan zichzelf.
Ik heb nog één oma, wat ook een schatje is. Ze kletst nogal veel, maar is niet bemoeizuchtig. Ja soms kan ze dat wel zijn. Maar het is niet hinderlijk. Ze is nu hard ziekZe zal ook -naar menselijke verwachtingen- binnenkort overlijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten