Bookman schreef:Mr. Night schreef:
Waarom zo...
Ik schrijf echt niet om jouw eens lekker uit je tent te lokken.
Dat beweer ik ook niet.

Het doet er niet toe wie op wie ingaat.
Ja..dat is inherent aan een forum....
Alleen vind ik het heel erg vreemd dat je mij eruit pikt.
Ik pik er niemand uit. Ik ga in op wat ik zie en wat ik lees. En als er iets is waarvan ik vind dat ik er op moet reageren....dan doe ik dat. Ik reageer dus nu op jou, en dus op je manier van de dingen zeggen.
Als je persoonlijk iets tegen me hebt doe het dan per pb box.
Ik heb niets persoonlijks tegen je. Ik ken je niet. Ik heb iets tegen.....lees hiervoor. Dus dan zie ik niet in waarom dat per PB zou moeten.
Je hebt het elders ook al een keer gedaan.
Klopt. Waar je vervolgens op inging op een wijze die wat mij betreft de plank missoeg. Hier geef je weer aan dat je niet begrepen hebt waarover ik het daar had. Wanneer ik dat daarna aangeef ga je er vervolgens niet meer op in.
En op zich vind ik het goed dat je de supervisie hebt,
Het heeft hier niets met supervisie te maken. En ik denk dat het aan Henk is om dat wel of niet prettig te vinden. Ik snap dan ook niet helemaal waarom je dit erbij haalt.
maar nogmaals, ik heb gekkere reacties gelezen dan die van mij,
Ik denk dat het aan mij is om te bepalen of ik persoonlijk iets gekker vind dan dit. Nogmaals: het gaat hier dus niet om de inhoud, overigens vroeg ik je alleen maar waarom je blijft herhalen iets wat allang duidelijk is.......om je eventueel aan te geven dat het wat mij betreft nu toch wel een beetje irritant aan het worden is. Niks inhoudelijks aan dus.
en dan schijnt Mr. Night te slapen.
Waarom zo....
En dat vind ik oneerlijk.

Ik spreek je persoonlijk aan op iets wat ik vind. Of jij hetzelfde vind moet jij bepalen. Er wordt je niets ontzegd, geen belemmering opgelegd, en nogmaals...ik sprak je niet aan als moderator.
Overigens heb ik het over mijn eigen kerkverband.
Ik lees wat je schrijft. Dat is me dus bekend.
En richting GGN heb ik excuses gemaakt in een andere topic.
Ik heb nergens op geen enkele wijze iets gezegd over wat jij roept over de GGN. Ik heb zelfs nergens INHOUDELIJK op je gereageerd.
Waarom haal je dit er bij?
Maar goed als jij vind dat het op deze manier goed gaat met de GG dan zal ik proberen het ook te gaan geloven.
Ik ben dus NERGENS nog inhoudelijk op je ingegaan. Ik heb het alleen gehad over de manier waarop ji jdaken verwoord, weergeeft en blijft herhalen. Ik ga dus ook hier niet inhoudelijk op je in.
Helaas vrees ik dat ik je dan toch moet corrigeren.
Hier geef je wat mij betreft wederom aan dat er wat jou betreft buiten jouw idee eigenlijk geen andere mening mogelijk is. En dat je me dan denkt te moeten corrigeren, voor zover je vermoedt dat ik het weleens niet met je eens zou kunnen zijn. Volgens mij behoor je daarover te discussieren, je hebt het dan namelijk over meningen en niet over feiten...
Nogmaals blijf ook eerlijk naar anderen.
Zoals ik je heb aangegeven reageer ik niet inhoudelijk op je, geef ik niet aan dat je aanwezigheid hier in het geding is, reageer ik niet als moderator op je.
En of ik volgens jou ook maar eens op anderen zou moeten reageren....daar zullen we het mogelijk niet over eens worden. Het is namelijk iets subjectiefs...
Dan krijg ik echt respect voor je.
Ik zit hier niet om respect te krijgen. Dan schat je het totaal verkeerd in.
Ik snap dan ook niet dat je dat erbij haalt.
Overigens heb ik alleen in een korte posting weer willen geven dat ik het eigenlijk weleens genoeg vond als lezer om telkens weer op dezelfde wijze te moeten lezen wat allang bekend is. Ik vraag me dus ook af of we er wel op deze wijze over door moeten praten. Het levert namelijk weinig nuttigs op...