Moderator: Moderafo's
Afat82 schreef:Verder heeft ds. Moerkerken lang geleden eens een serie preken over Ruth gehouden, welke ook op tapes verkrijgbaar zijn, weet niet of ze nog in de 'handel' zijn, maar die vond ik persoonlijk ook erg mooi. Ondanks mijn aversie die ik heb tegen bepaalde artikelen van Moerkerken in de SB vond ik deze preken heel boeiend.
Het zijn er overigens wel heel wat, een stuk of 8 ofzo, maar goed, dan heb je meteen voor de zomervakantie wat...!!
Lorijntje schreef:joos schreef:Jawel, dominee E.Hakvoort wel. Hij was vroeger ChrGeref, maar hij is overgestapt naar de GerGem. Voor de volledigheid: hij staat in Genemuiden. :)
Ds. Hoefnagel is iig Chr. Gereformeerd ( 100% cker hahaha). Ds Hakvoort...stond die niet in Alphen?
Lorijntje schreef:joos schreef:Jawel, dominee E.Hakvoort wel. Hij was vroeger ChrGeref, maar hij is overgestapt naar de GerGem. Voor de volledigheid: hij staat in Genemuiden.
Ds. Hoefnagel is iig Chr. Gereformeerd ( 100% cker hahaha). Ds Hakvoort...stond die niet in Alphen?
caprice schreef:www.vanleeuwenrecords.nl
Gian schreef:caprice schreef:www.vanleeuwenrecords.nl
Ik mis nogal wat predikanten bij deze mannen zoals Ds. Harinck Ds vd Net Ds. kattenberg ect....
caprice schreef:kurtyo schreef:Heb je de uitleg gelezen waarom je beter niet bij Van Leeuwen kunt kopen Caprice?
Ach, bij sommig mensen is het ook nooit goed. Bij prekenweb zoek je toch ook op predikant? De pot verwijt de ketel...
caprice schreef:kurtyo schreef:Heb je de uitleg gelezen waarom je beter niet bij Van Leeuwen kunt kopen Caprice?
Ach, bij sommig mensen is het ook nooit goed. Bij prekenweb zoek je toch ook op predikant? De pot verwijt de ketel...
caprice schreef:Die bandjes worden niet alleen via internet verkocht, maar ook via een catalogus, en ook in de winkel zijn deze bandjes en cd's verkrijgbaar. Is er dan ook wat in te brengen tegen deze twee laatste wijzen van verkoop?
The_Pim schreef:caprice schreef:Die bandjes worden niet alleen via internet verkocht, maar ook via een catalogus, en ook in de winkel zijn deze bandjes en cd's verkrijgbaar. Is er dan ook wat in te brengen tegen deze twee laatste wijzen van verkoop?
Ja, namelijk dat de predikanten daar nooit toestemming voor gegeven hebben. Nu is in mijn pragmatische optiek een preek geen eigendom van de predikant (hij brengt namelijk de Boodschap van een ander), maar formeel juridisch is dit wel zo. Dat je bandjes kopieert voor je vrienden en familie omdat je graag het Evangelie doorgeeft, ok, maar illegale kopiën verkopen. Mwa, niet echt kosjer...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten