M@rije schreef:Waarom zou je niet voluit kunnen zeggen dat je kind van God bent?
Dat kan wel, maar ik denk dat veel mensen daarmee wel te snel zijn. Dat is een gevoel hor, ik zeg niet dat het ook echt zo is. Ik vind het leven dat ik leid niet altijd goed genoeg om mij een kind van God te noemen.
Maar Hijwel, in Sodom en Gomorra waren toch ook geen 10 oprechte mensen meer te vinden? Ik bedoel: de wereld zoals die nu is vind ik veel van sodom en gomorra hebben hor. En ik denk dat veel mensen zich onterecht in de hemel rekenen. God is ook nog heilig hor...tis toch niet zomaar iemand? Ik worstel hier zelf ook nog veel mee hor, en wil wel graag weer een soort van zekerheid hebben. Dus wat dat betreft zeg ik helemaal niet dat je geen gelijk hebt, maar kprobeer de Bijbelse waarheid te vinden, snappie?
Je zegt: dat je je leven niet altijd goed genoeg vindt om je een kind van God te noemen. Ik snap je gedachte wel, en heb er zelf ook mee gezeten. Maar onze redding ligt gelukkig niet in onzelf. Maar in Jezus.
Wij hoeven niet te worstelen met onze zonde.. Maar we moeten God elke keer weer in ons leven laten Hij alleen kan de strijd met de duivel en de zonde overwinnen.
enne blijf zoeken naar de bijbelse waarheid, want Jezus zegt de waarheid maakt je vrij!