Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Maar toch heeft caprice wel een punt vind ik, ik vond het ook een beetje een rare verkiezing. Grootste christelijke leider.. christendom heeft als het goed is niet zoveel te doen met grootse leiders.
Collateral schreef:Aragorn schreef:Maar toch heeft caprice wel een punt vind ik, ik vond het ook een beetje een rare verkiezing. Grootste christelijke leider.. christendom heeft als het goed is niet zoveel te doen met grootse leiders.
Dat is waar, maar ik denk dat je 'grootste' moet zien als superlatief voor 'groot', en niet voor 'groots'. Anders kan ik het helemaal niet plaatsen dat Andries Knevel in het lijstje staat.
Iedereen moet de minste zijn, dat wordt dus burgeroorlogMaja de Bij schreef:Het zou idd bijbelser zijn om de verkiezingen te noemen : "Christenen - de grootste zondaar". Paulus eist die titel al op in de Timotheusbrief. Maar wie wordt Nederlands kampioen?
Snorbaarder schreef:Als je het artikel onder de volgende link leest, dan schijnt dat ook zo te zijn.
Er wordt in dat artikel zelfs geschreven dat de rechtse hoek van de gereformeerde kerken overeenkomsten begint te vertonen met de rkk, omdat je zonder bepaalde leiders (zoals Moerkerken) en een selecte groep wedergeborenen niet zalig kunt worden!
Raido schreef:Iedereen moet de minste zijn, dat wordt dus burgeroorlogMaja de Bij schreef:Het zou idd bijbelser zijn om de verkiezingen te noemen : "Christenen - de grootste zondaar". Paulus eist die titel al op in de Timotheusbrief. Maar wie wordt Nederlands kampioen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten