sanderious schreef:Dit is wel grappig dat je dat zegt: iedereen heeft namelijk geen moeite met het loslaten van de theorie uit Exodus 20:4: de wateren onder de aarde. Strikt genomen zou je dit dannamelijk ook moeten aannemen.
Inderdaad.

Moderator: Moderafo's
Nelianne schreef:amenRene Z schreef:Voor een ieder,
Kolossenzen 2
6 Volg de weg van Christus Jezus, nu u hem als uw Heer aanvaard hebt. 7 Blijf in hem geworteld en gegrondvest, houd vast aan het geloof dat u geleerd is en wees vervuld van dankbaarheid. 8 Wees op uw hoede en laat u niet meeslepen door holle en misleidende theorieën die op menselijke tradities zijn gebaseerd en zich richten op de machten van de wereld en niet op Christus.
Maar om nog wat toe te voegen. De evolutie heeft als doel te overleven. de sterksten zullen blijven bestaan.
Nelianne schreef:En nu even dit. Volgens evolutionisten zit de mens super dom in elkaar. Die Maker daarvan moet wel niet helemaal goed snik zijn geweest om de luchtpijp en de slokdarm achter elkaar te plaatsen zodat je je kan verslikken als vb ff. Dan is het moeilijk om te overleven.
Wij zouden dus zeggen dat dat voor de zondeval niet zou kunnen gebeuren.(je verslikken)
sanderious schreef:Ik vind het alleen wel wat onzin bij Darwin om te zeggen dat het allemaal toeval is. Neem nu een eiwit, dat lijkt mij niet bij toeval te kunnen ontstaan, het is zo complex.
Raido schreef:OP Galapagos zag Darwin een vogel die telkens een gifige adder at, honderd jaar later kon de vogel dat niet meer omdat zijn keel/snavel smaller waren.. Hij noemt dat evolutie.. ik noem het degeneratie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten