Moderator: Moderafo's
Night schreef:Geldt hier ook zoiets: zeg mij wat uw keuze is en ik zal zeggen wie u bent?
jas schreef:Ik zou de voorkeur geven aan een preek van Van der Groe.
caprice schreef:Night schreef:Geldt hier ook zoiets: zeg mij wat uw keuze is en ik zal zeggen wie u bent?
Ik denk dat dit niet waar is, want ik heb ook lang niet alle dominee's gehoord die er zijn. Anders had het rijtje er wellicht anders (langer) uitgezien.jas schreef:Ik zou de voorkeur geven aan een preek van Van der Groe.
Als je de moeite wilt nemen om te lezen, i.p.v. luisteren is dat een goede optie. Dan maak ik van de gelegenheid gebruik om de preken van Smytegelt aan te raden.
SDG schreef:jas schreef:Ik zou de voorkeur geven aan een preek van Van der Groe.
Volgens mij zijn daar geen bandjes van en was dat ook geen GerGemmer. En - dàt was de vraag..
TheKeimpe schreef:Maar goed, je vroeg om namen, ik weet niet of er overal bandjes van zijn:
- De Harincks (C. en W.)
TheKeimpe schreef:kurtyo schreef:Als ik 1 iemand met klem afraad (The Keimpe) is het ds. Van Gelder... Vreselijk.
Sorry hoor, maar toen hij bij ons in Bodegraven kwam preken was het een prachtige preek.
Maar volgens mij ging het hier er niet om om te discussieren over welke ds wel of niet.
Cisca schreef:Mij bekruipt het idee, dat men hier meer met mensverheerlijking bezig is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten