okay,
Nu niet meer hier reageren, ik antwoorde omdat hier een vraag gesteld werd.
Moderator: Moderafo's
Michel schreef:chiel schreef:*spaart druk voor de Valentijn-Mega Flush TM*
W00t, cool, het lijkt wel een straatflush™!
man_on_fire schreef:Michel schreef:chiel schreef:*spaart druk voor de Valentijn-Mega Flush TM*
/me is echt reuze benieuwt hoeveel miljoen jij er gaat pulsen;) chiel heeft perongeluk gepulsed of nie?een "de maten" flush kunnen we ook niet gaan doen want als ik mn pc opstart zijn mn getalletjes verdwenen. reinstall helpt niet.
paprikameisje2 schreef:ja ik heb me ook aangemeltd. Ik hoop da tik ook iets bijdrag aan de stats. Vraagje
kan ik thuis ook whatupuse instaleren onder dezelfde naam?????
of kan et maar op een plaats op een naam?????
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
Michel schreef:man_on_fire schreef:Michel schreef:chiel schreef:*spaart druk voor de Valentijn-Mega Flush TM*
/me is echt reuze benieuwt hoeveel miljoen jij er gaat pulsen;) chiel heeft perongeluk gepulsed of nie?een "de maten" flush kunnen we ook niet gaan doen want als ik mn pc opstart zijn mn getalletjes verdwenen. reinstall helpt niet.
Ik ga voor de 2,5 miljoen, dat moet wel te doen zijn. Helpt bij jou een scandisk of zo niet?
Markie schreef:Hallo mensen!
Ik ben na een tijdlang nagedacht te hebben over de situatie rondom Team refoweb en alles om het whatpulse gebeuren tot de conclusie gekomen dat we misschien toch beter met zijn allen cu kunnen joinen.
Ik zou graag willen weten wie er allemaal met me mee zouden willen gaan. Heb het liefst dat iedereen het doet natuurlijk. Als dat zo is staan we in 1 keer op pagina 1. Lijkt het je beter om ook mee te doen, moet je wel vermelden dat je bij subteam rw wil horen.
Het is zo dat de naam refoweb duidelijk vermeld blijft in de statistieken en op de whatpulse pagina. Als iedereen mee zou doen zijn we ook het grootste team binnen de cu.
Graag zou ik dus willen weten wie er meegaat. Kaw zal hier zo ook nog wel enkele dingen neerzetten die van belang zijn voor de mensen die mee willen gaan.
Ik hoor het graag van een ieder!
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten