Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 26 jan 2005 13:15

okay,

Nu niet meer hier reageren, ik antwoorde omdat hier een vraag gesteld werd.

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 26 jan 2005 15:05

Michel schreef:
chiel schreef:*spaart druk voor de Valentijn-Mega Flush TM :8> *

W00t, cool, het lijkt wel een straatflush™! :puh:

/me is echt reuze benieuwt hoeveel miljoen jij er gaat pulsen;) chiel heeft perongeluk gepulsed of nie? :P een "de maten" flush kunnen we ook niet gaan doen want als ik mn pc opstart zijn mn getalletjes verdwenen. reinstall helpt niet.

twiekert

Berichtdoor twiekert » 26 jan 2005 15:05

Ik heb dat whatpulse gebeuren ff gevolgd, maar ik besluit er toch niet aan mee te doen, tis wel leuk, maar zo actief op refoweb ben ik nu ook wewr niet.

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 26 jan 2005 15:06

Nou maar daarvoor hoef je niet actief te zijn op Refoweb, je kunt gewoon ook voor jezelf keys en kliks verzamelen zomaar voor de gein 8)

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 26 jan 2005 15:07

twiekert schreef:Ik heb dat whatpulse gebeuren ff gevolgd, maar ik besluit er toch niet aan mee te doen, tis wel leuk, maar zo actief op refoweb ben ik nu ook wewr niet.

je hoeft niet zo actief op refoweb te zijn hoor om mee te doen. t feit dat je deze posting hebt geplaatst is al genoeg joh :wink:

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 26 jan 2005 15:10

Ik krijg kriebel...

Nee, ik doe het niet. :mrgreen:

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 26 jan 2005 15:10

haha wilde je hem werven voor UC?? :mrgreen: 8)

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 26 jan 2005 15:11

Kaw schreef:Ik krijg kriebel...

Nee, ik doe het niet. :mrgreen:

goedzo kaw :wink: natúurlijk joint ie nouja laat maar :lol:

Michel
Mineur
Mineur

Berichtdoor Michel » 26 jan 2005 21:51

man_on_fire schreef:
Michel schreef:

/me is echt reuze benieuwt hoeveel miljoen jij er gaat pulsen;) chiel heeft perongeluk gepulsed of nie? :P een "de maten" flush kunnen we ook niet gaan doen want als ik mn pc opstart zijn mn getalletjes verdwenen. reinstall helpt niet.

Ik ga voor de 2,5 miljoen, dat moet wel te doen zijn. Helpt bij jou een scandisk of zo niet?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 27 jan 2005 14:56

ja ik heb me ook aangemeltd. Ik hoop da tik ook iets bijdrag aan de stats. Vraagje

kan ik thuis ook whatupuse instaleren onder dezelfde naam?????

of kan et maar op een plaats op een naam?????

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 27 jan 2005 15:30

paprikameisje2 schreef:ja ik heb me ook aangemeltd. Ik hoop da tik ook iets bijdrag aan de stats. Vraagje

kan ik thuis ook whatupuse instaleren onder dezelfde naam?????

of kan et maar op een plaats op een naam?????

Kan op meerdere plaatsen!

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 27 jan 2005 15:57

Michel schreef:
man_on_fire schreef:
Michel schreef:

Ik ga voor de 2,5 miljoen, dat moet wel te doen zijn. Helpt bij jou een scandisk of zo niet?

Ik druk al maanden standaart op enter bij t opstarten :D maar k zal t is proberen.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 28 jan 2005 11:26

Hallo mensen!

Ik ben na een tijdlang nagedacht te hebben over de situatie rondom Team refoweb en alles om het whatpulse gebeuren tot de conclusie gekomen dat we misschien toch beter met zijn allen cu kunnen joinen.
Ik zou graag willen weten wie er allemaal met me mee zouden willen gaan. Heb het liefst dat iedereen het doet natuurlijk. Als dat zo is staan we in 1 keer op pagina 1. Lijkt het je beter om ook mee te doen, moet je wel vermelden dat je bij subteam rw wil horen.

Het is zo dat de naam refoweb duidelijk vermeld blijft in de statistieken en op de whatpulse pagina. Als iedereen mee zou doen zijn we ook het grootste team binnen de cu.

Graag zou ik dus willen weten wie er meegaat. Kaw zal hier zo ook nog wel enkele dingen neerzetten die van belang zijn voor de mensen die mee willen gaan.

Ik hoor het graag van een ieder!

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 28 jan 2005 11:34

Markie schreef:Hallo mensen!

Ik ben na een tijdlang nagedacht te hebben over de situatie rondom Team refoweb en alles om het whatpulse gebeuren tot de conclusie gekomen dat we misschien toch beter met zijn allen cu kunnen joinen.
Ik zou graag willen weten wie er allemaal met me mee zouden willen gaan. Heb het liefst dat iedereen het doet natuurlijk. Als dat zo is staan we in 1 keer op pagina 1. Lijkt het je beter om ook mee te doen, moet je wel vermelden dat je bij subteam rw wil horen.

Het is zo dat de naam refoweb duidelijk vermeld blijft in de statistieken en op de whatpulse pagina. Als iedereen mee zou doen zijn we ook het grootste team binnen de cu.

Graag zou ik dus willen weten wie er meegaat. Kaw zal hier zo ook nog wel enkele dingen neerzetten die van belang zijn voor de mensen die mee willen gaan.

Ik hoor het graag van een ieder!

OK ik bleef hier om jou en Team Refoweb te steunen, jij gaat nu weg dus nu ehmm kan whatpulse van mn pc?

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 28 jan 2005 11:35

Ik wil voor de naamsbekendheid team refoweb (omdat ze nummer 1 staan... ;) ) vermelden in de description met een link naar het forum.
Door de fusie zouden we idd op pagina 1 komen. Dit is niet alleen reclame voor refoweb, maar voor alle christenen en hun fora. Ik denk dat refoweb qua naamsbekendheid er op vooruit gaat als UC op pagina 1 komt te staan, vanwege het feit dat veel mensen op de teamstats-pagina niet verder kijken dan pagina 1.
UC heeft nooit gewild om een scheuring te maken en hopelijk hebben we dit ook kunnen laten zien op de stats-pagina, waar inmiddels al vele refowebbers hun plekje hebben gevonden.
Markie wordt vanwege zijn verdiensten in het verleden teamfounder, dus eigenaar van UC en zal ook een verdiende actieve rol krijgen in UC op andere vlakken.

Ik hoop dat we zo elkaar weer kunnen vinden.

Kaw.

Terug naar “Archief”