verknipterefo schreef:Hey Mystery!
Het klopt dat intimiteit niet alleen lichamelijk is. En ik bedoelde in mijn vraag dus inderdaad lichameiljke intimiteit.
Tot nu vond ik dat lichamelijke intimiteit alleen binnen een relatie pastte. Maar ik ben nu mijn mening aan het herzien. Nadat drie jaar geleden mijn laatste relatie uit ging, had ik gewoon geen behoefte meer aan een relatie. Maar wat doet een jongen van 25 dan met zijn hormonen. Jezelf bevredigen wordt je ook een keertje zat.
Toen ik net op kamers woonde, leefde ik veel losser dan ik nu leef. Ik dacht dat ik gelukkiger zou worden als ik daarmee ophield, maar het tegendeel is waar. Ik vind nu dat intimiteit met 'zomaar iemand' ook moet kunnen. Maar ik wil ook niet iemand 'gebruiken'.
Ik heb geen zin in een relatie omdat het zoveel gezeur geeft en omdat ik heel erg gesteld ben op mijn vrijheid!
verknipterefo
Ha verknipterefo!
Ik begrijp je verhaal! Ik vraag me alleen af: hoe zie jij intimiteit te krijgen met een 'zomaar iemand'?
Mij lijkt dat je pas intiem kunt zijn met iemand die je vertrouwt... wil je er echt bevrediging uit zien te halen. Ik denk dat het gauw op 'gebruiken' komt als je zomaar iemand neemt om je gevoelens op los te laten.
Ik vind het wel gaaf dat je er niet voor kiest om iemand te gebruiken omdat jij zo nodig je gevoelens kwijt moet!
Begrijp ik goed dat je in je relatie je vrijheid niet kreeg? Ik denk dat je in een relatie echt nog wel je vrijheid kunt behouden. het ligt er maar net aan wat de ander wil. Ik denk dat er zat mensen zijn die ook hun vrijheid willen behouden binnen een relatie. Ik ben van mening dat die combinatie echt wel op kan gaan.
Wat bedoel je met gezeur? Welk gezeur geeft een relatie? Heeft dat alles te maken met je vrijheid?
Groetjes,
mystery