Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 19 jan 2005 09:40

Kaw schreef:De poll is ineens weg?

Inderdaad. Het moment voor de poll was te vroeg. Eerst zouden de plannen verder uitgewerkt worden. Daarna is het tijd voor een poll. Dus laten we het in de goede volgorde aanpakken. Excusses voor de verkeerde indruk die gewekt is door het eerst plaatsen van de poll en daarna verwijderen. Ik hoop dat jullie met dit besluit kunnen leven.

PeterD

Berichtdoor PeterD » 19 jan 2005 09:55

Sorry hoor, maar waarom plannen uitwerken tot op het laatste detail als je niet exact weet wie meegaat en wie niet?

De plannen zijn er lijkt me... :roll:

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 19 jan 2005 10:03

vlieger schreef:Wat een gezeur zeg... :x

Zo is het toch niet leuk meer..... :|

klopt,

ik zie wel wat er van komt,
Ik blijf voorlopig refoweb steunen en zie wel wat ik tegen die tijd doe.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 19 jan 2005 10:13

ahuibers schreef:

klopt,

ik zie wel wat er van komt,
Ik blijf voorlopig refoweb steunen en zie wel wat ik tegen die tijd doe.

ik dus ook, ik vind het maar een raar gedoetje :? :? :?
Afbeelding

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 19 jan 2005 10:54

PeterD schreef:*wacht af tot er meer RW'ers zijn die United Christians willen joinen*
Nu:
- Phox
- Hananja
- Wieb83zd
- TKF?
- Peterd

ik wil ook joinen ;)

PeterD

Berichtdoor PeterD » 19 jan 2005 11:41

Stand van zaken:
- Phox
- Hananja
- Wieb83zd
- TKF?
- Peterd
- The Menace
- Mariekje88

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 19 jan 2005 12:04

Kan er niet een appart topic komen?
vindt er nix an zo.

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 19 jan 2005 12:39

PeterD schreef:Stand van zaken:
- Phox
- Hananja
- Wieb83zd
- TKF?
- Peterd
- The Menace
- Mariekje88

Nog 3 te gaan... Het wordt wel spannend zo!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 19 jan 2005 13:36

BJ schreef:
Kaw schreef:De poll is ineens weg?

Inderdaad. Het moment voor de poll was te vroeg. Eerst zouden de plannen verder uitgewerkt worden. Daarna is het tijd voor een poll. Dus laten we het in de goede volgorde aanpakken. Excusses voor de verkeerde indruk die gewekt is door het eerst plaatsen van de poll en daarna verwijderen. Ik hoop dat jullie met dit besluit kunnen leven.

Wazig.... Ik citeer Markie op pagina 89:

Ik denk dus dat er het beste een poll kan komen eerst, eentje waar goed over nagedacht is, en wanneer genoeg tr'ers, liefst allemaal natuurlijk, mee willen doen dan is het te proberen.

Zelf heb ik ook aangegeven dat er eerst een poll zal moeten komen. Het idee is uitvoerig besproken en uitgewerkt. Theoretisch is het allemaal vastgelegd, op een teamnaam na... daar zijn een aantal ideeen voor geopperd die goed bevielen, en daar kan, mocht het doorgaan, natuurlijk ook over worden gestemd. Het in praktijk uit gaan werken (schrijven van script voor interne competitie met subteams) is iets wat natuurlijk niet zomaar kan gebeuren. Dit kost ontzettend veel tijd en als de teamfusie onder genoemde voorwaarden niet doorgaat heeft het geen zin om dat script te schrijven, daar willen we best veel tijd in steken maar dan moeten we wel zeker weten dat het ook doorgaat. Vandaar dat een poll daar juist uitsluitsel over zou moeten geven.

Misschien dat het wel goed is als alle ideeen even op een rijtje worden gezet. Mijn voorstel is: De ideeen worden op een rijtje gezet. Ik (of iemand anders) opent een nieuw topic met daarin al die ideeen op een rijtje. Daar wordt dan een poll bij gemaakt hoe mensen tegen een fusie aankijken, met bijvoorbeeld als opties:

- Ik ben sowieso voor een fusie
- Ik ben voor een fusie onder de hier genoemde voorwaarden (interne competitie)
- Ik ben tegen een fusie

Als teveel mensen tegenstemmen en er besloten wordt dat het niet doorgaat hoeft er niet verder over een nieuwe naam worden gedacht en hoeft er geen script voor een onderlinge competitie met subteams te worden geschreven. Als een grote meerderheid voor de fusie is kan er een nieuwe poll komen over de naam van het nieuwe team.

Verder kan er dan in het nieuwe topic over de ideeen worden gepraat en kunnen mensen zelf ook nog nieuwe ideeen aandragen.

Ik hoop dat dit okay is, zo niet, dan hoor ik graag wat er verder moet gebeuren voordat er een poll kan komen!
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 19 jan 2005 13:39

Omdat het op deze manier bij praten blijft.... terwijl er denk ik genoeg is gepraat.... en het tijd wordt om spijkers met koppen te slaan...
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 19 jan 2005 13:52

Ik heb net even een paar ruzie-berichtjes weggehaald, ik hoop dat we het niveau hoog genoeg kunnen houden zonder elkaar te gaan beledigen.
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 19 jan 2005 15:16

Ehm... wat TKF?

Ik denk wel dat het fijn en handig is voor Refoweb als er in de team-naam Refoweb naar voren komt, bijvoorbeeld Christians United (Refoweb) oid.

Hoe verwissel je van team?
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

PeterD

Berichtdoor PeterD » 19 jan 2005 16:00

TKF schreef:Ehm... wat TKF?

Ik denk wel dat het fijn en handig is voor Refoweb als er in de team-naam Refoweb naar voren komt, bijvoorbeeld Christians United (Refoweb) oid.

Lijkt me juist niet, omdat er op de United Christians-website een verwijzing komt naar Refoweb. En naar andere deelnemende forums.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 19 jan 2005 16:05

En PeterD, je hebt gelijk.... in je persoonlijke naam kun je ook de toevoeging Refoweb zetten. Het idee is juist dat het een breed christelijk team wordt met mensen van allerlei forums dat eenheid uitstraalt... En daarin eventueel een onderlinge competitie door middel van subteams... en natuurlijk reclame voor refoweb via de teampage, de homepage en evt. in de individuele namen!

PeterD

Berichtdoor PeterD » 19 jan 2005 16:13

Marnix schreef:En PeterD, je hebt gelijk....

Uiteraard =P~ :mrgreen:
Marnix schreef:in je persoonlijke naam kun je ook de toevoeging Refoweb zetten. Het idee is juist dat het een breed christelijk team wordt met mensen van allerlei forums dat eenheid uitstraalt... En daarin eventueel een onderlinge competitie door middel van subteams... en natuurlijk reclame voor refoweb via de teampage, de homepage en evt. in de individuele namen!

Ik bedoel niet in de persoonlijke naam, maar zoals gezegd op de United Christians website. Daar komt een onderverdeling per subcategorie, waarbij uiteraard een gemakkelijke link mogelijk moet zijn.

Terug naar “Archief”