BJ schreef:Kaw schreef:De poll is ineens weg?
Inderdaad. Het moment voor de poll was te vroeg. Eerst zouden de plannen verder uitgewerkt worden. Daarna is het tijd voor een poll. Dus laten we het in de goede volgorde aanpakken. Excusses voor de verkeerde indruk die gewekt is door het eerst plaatsen van de poll en daarna verwijderen. Ik hoop dat jullie met dit besluit kunnen leven.
Wazig.... Ik citeer Markie op pagina 89:
Ik denk dus dat er het beste een poll kan komen eerst, eentje waar goed over nagedacht is, en wanneer genoeg tr'ers, liefst allemaal natuurlijk, mee willen doen dan is het te proberen.
Zelf heb ik ook aangegeven dat er eerst een poll zal moeten komen. Het idee is uitvoerig besproken en uitgewerkt. Theoretisch is het allemaal vastgelegd, op een teamnaam na... daar zijn een aantal ideeen voor geopperd die goed bevielen, en daar kan, mocht het doorgaan, natuurlijk ook over worden gestemd. Het in praktijk uit gaan werken (schrijven van script voor interne competitie met subteams) is iets wat natuurlijk niet zomaar kan gebeuren. Dit kost ontzettend veel tijd en als de teamfusie onder genoemde voorwaarden niet doorgaat heeft het geen zin om dat script te schrijven, daar willen we best veel tijd in steken maar dan moeten we wel zeker weten dat het ook doorgaat. Vandaar dat een poll daar juist uitsluitsel over zou moeten geven.
Misschien dat het wel goed is als alle ideeen even op een rijtje worden gezet. Mijn voorstel is: De ideeen worden op een rijtje gezet. Ik (of iemand anders) opent een nieuw topic met daarin al die ideeen op een rijtje. Daar wordt dan een poll bij gemaakt hoe mensen tegen een fusie aankijken, met bijvoorbeeld als opties:
- Ik ben sowieso voor een fusie
- Ik ben voor een fusie onder de hier genoemde voorwaarden (interne competitie)
- Ik ben tegen een fusie
Als teveel mensen tegenstemmen en er besloten wordt dat het niet doorgaat hoeft er niet verder over een nieuwe naam worden gedacht en hoeft er geen script voor een onderlinge competitie met subteams te worden geschreven. Als een grote meerderheid voor de fusie is kan er een nieuwe poll komen over de naam van het nieuwe team.
Verder kan er dan in het nieuwe topic over de ideeen worden gepraat en kunnen mensen zelf ook nog nieuwe ideeen aandragen.
Ik hoop dat dit okay is, zo niet, dan hoor ik graag wat er verder moet gebeuren voordat er een poll kan komen!